Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli flirttaillut toiselle naiselle ja suutuin. Miehen mielestä ylireagoin?

Vierailija
13.04.2024 |

Vai miten on? Kävi ilmi, että on tapahtunut seuraavia asioita:

Mies hakeutunut naisen viereen istumaan ja ollut hetken ajan ihan naisen kyljessä kiinni. Mies oli ottanut naiseen paljon kontaktia illan aikana, hymyillyt ja kehunut naisen paria luonteenpiirrettä. Tätä samaa tapahtunut kuulemma muinakin kertoina.

Miehen mielestä nyt ylireagoin, kun suutuin hänelle. Flirtti oli hänen mielestään täysin viatonta, minusta mennään jo aika pitkälle jos jo kosketetaan.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tämä nainen siis on? Kaveriko?

Vierailija
2/74 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko sopineet yhdessä millainen käytös on hyväksyttävää parisuhteessa ja millainen ei?

Koska eihän kukaan ulkopuolinen tuota teille voi päättää. Jonkun mielestä tuo varmasti on viatonta ja taas jonkun toisen ei. Se on sinun ja miehesi vastuulla keskustella minkälaiset pelisäännöt teillä on parisuhteessa, mikä on sallittua ja mikä taas ei ja kummankin pitää nämä pelisäännöt hyväksyä.
Kuulostaa siltä, että tämä on jäänyt teiltä tekemättä. Ehkä nyt olisi hyvä aika se tehdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi hyvältä kuulosta 

Vierailija
4/74 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tämä nainen siis on? Kaveriko?

Miehen harrastuskaveri

Vierailija
5/74 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskeeko miehesi sinua? Flirttaa sille miehellesi enemmän hyvä nainen! 

Vierailija
6/74 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Oletteko sopineet yhdessä millainen käytös on hyväksyttävää parisuhteessa ja millainen ei? Koska eihän kukaan ulkopuolinen tuota teille voi päättää. Jonkun mielestä tuo varmasti on viatonta ja taas jonkun toisen ei. Se on sinun ja miehesi vastuulla keskustella minkälaiset pelisäännöt teillä on parisuhteessa, mikä on sallittua ja mikä taas ei ja kummankin pitää nämä pelisäännöt hyväksyä. Kuulostaa siltä, että tämä on jäänyt teiltä tekemättä. Ehkä nyt olisi hyvä aika se tehdä?

Ollaan keskusteltu kyllä yleisesti pettämisestä ja periaatteessa tuo vielä menee sovituiden rajojen mukaisesti. Silti minusta tuntuu siltä, että tuollaisella käytöksellä olisi jo ihastusta ilmassa tai ainakin vetovoimaa, mutta en nyt itsekään enää tiedä, ylireagoinko.

Vierailija
7/74 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies ihastunut häneen?

Vierailija
8/74 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle mies sanoi että töihin tullut simpsakka neito ja totesi ettei minulla ole hätää kun tuskin sellainen nuori neito olisi hänestä kiinnostunut.

Olisiko minulla siis jokin hätä jos neito olisikin kiinnostunut?

Vierailija
9/74 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on naisen tehtävä hillitä miehen himoja ja käytöstä? Eipä taida mies paljoa parisuhdettaan arvostaa, tai sitten ei ole kovin fiksu. Minusta tuossa nolaa ja häpäisee myös oman kumppaninsa, jos on avoimesti ihan lääpällään ja kiinni jossain toisessa flirttailemassa.

Vierailija
10/74 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä näitä teidän parisuhdedraamoja. Ja sitten kysytään neuvoa tältä palstalta. Ennustan, että yhtä hienosti tulee menemään jatkossakin.

Vierailija
11/74 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle mies sanoi että töihin tullut simpsakka neito ja totesi ettei minulla ole hätää kun tuskin sellainen nuori neito olisi hänestä kiinnostunut.

Mies laittaisi sinut heti vaihtoon!

Vierailija
12/74 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka itseään kunnioittava mies oksentaa ulos tuollaista. Vai onko miehet oikeasti todella tyhmiä

Vierailija
13/74 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä voi tietää, sanoo ettei ole.

Vierailija
14/74 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kävi ilmi..." 

Mistä/mitä kautta käytös kävi ilmi? Mies itse kertoili, vai joku kertoi sinulle nähneensä näin tapahtuneen? 

Vierailija
15/74 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo koskettaminen on jo vähän yli normaalin. Sinkkuna harrastan tuota koskettamista, suhteessa vedän siihen rajan. Kosketuksella annetaan jo toisen ymmärtää selkeästi, että kiinnostaisi vähän.

Vierailija
16/74 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Oletteko sopineet yhdessä millainen käytös on hyväksyttävää parisuhteessa ja millainen ei? Koska eihän kukaan ulkopuolinen tuota teille voi päättää. Jonkun mielestä tuo varmasti on viatonta ja taas jonkun toisen ei. Se on sinun ja miehesi vastuulla keskustella minkälaiset pelisäännöt teillä on parisuhteessa, mikä on sallittua ja mikä taas ei ja kummankin pitää nämä pelisäännöt hyväksyä. Kuulostaa siltä, että tämä on jäänyt teiltä tekemättä. Ehkä nyt olisi hyvä aika se tehdä?

Ollaan keskusteltu kyllä yleisesti pettämisestä ja periaatteessa tuo vielä menee sovituiden rajojen mukaisesti. Silti minusta tuntuu siltä, että tuollaisella käytöksellä olisi jo ihastusta ilmassa tai ainakin vetovoimaa, mutta en nyt itsekään enää tiedä, ylireagoinko.

Voi herranjumala. Kyllä minä ja mieheni halataan vastakkaisen sukupuolen edustajia siinä missä omaa sukupuolta edustaviakin kun esim. nähdään tuttavia pitkästä aikaa tai jollakin on merkkipäivä jne. eikä siinä ole mitään pahaa tai pettämisaikeita. Ja koska kehumisesta on tullut merkki pettämiselle? Enpä oo moista ennen kuullutkaan. 

Vierailija
17/74 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka itseään kunnioittava mies oksentaa ulos tuollaista. Vai onko miehet oikeasti todella tyhmiä

Vai onko naiset tyhmiä. Tietenkin mies vaihtaisi nuorempaan ja kauniimpaan jos mahdollista. Ei se asia siitä muutu ettei sitä ääneen sano. Kannattaa hyväksyä tosiasiat.

Vierailija
18/74 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä voi tietää, sanoo ettei ole.

Kyllä se ajan kanssa selviää että onko mutta sille sinä et voi valitettavasti mitään. Jos mies/nainen on toisen vietävissä niin sitten on, valitettava totuus.

Vierailija
19/74 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo on enemmän kuin flirttailua.

Itse hyväksyisin ihan täysin sellaisen kepeän, hieman huumoripitoisen sanailun ja silmäpelin. Kuvaamasi tilanne oli paljon intensiivisempi.

Vierailija
20/74 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies laittaisi sinut heti vaihtoon!

Jos hänellä olisi mitään saumaa neitoon. Tästä voi tehdä nopean päätelmän, että olet noin ylipäätään varavaihtoehto, sinuun on tyydytty suhteessa. Juokse.