Lue keskustelun säännöt.
Kysymys naisille orgasmista aktissa
13.04.2024 |
Onko niin että naisille irgasmi aktisss on yhtä hyvä on sitten kumppanina kuka vaan? Onko yhden yön orkku aktisss yhtä hyvä/oarempi/samanlainen kuin vakikumppanin kanssa? Jos eroa on niin miten?
Kommentit (3)
Tottakai sillä on väliä jos on voimakkaita tunteita seksikumppania kohtaan on orgasmi vahvempi. Ihan aina en tuu yhdynnässä, mutta silloin se on satavarmaa jos olen liekeissä miehestä. Ei oo merkitystä onko vakio vai yhden yön juttu kunhan on kiimainen olo miehestä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei ainakaan itselleni ole väliä, kuka mies on, ihan yhtä hyvä orgasmi voi olla tutun miehen kuin vieraankn kanssa. Itselläni seksi ei liity rakkauteen. Orgasmin vpimakkuuteen vaikuttaa mm. peniksen paksuus kylläkin.
Tiedän että tää on sellainen vastaus mitä täs ei ehkä haeta mutta jos on seksuaalienergiat samalla tasolla tosi halukkaan miehen kaa. Toisin sanoin meidän välillä on voimakasta kemiaa on se orkku ja yleensä mulla orkut aivan tajuttoman vahvoja. Oli sit yhen yön suhde tai vakisuhde. Muutaman kerran sattunut kohdalle että deittimies on oikein kiihkoillut kanssani ja ihan valtava orgasmi tuosta sitten mulle tullut. Yleensä on sit jääty ainaki hetkeksi seukkaamaan tuon jälkeen. Katottu et sovitaanko yhteen muutenkin kuin seksuaalisesti.