Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et kouluttaudu laitoshuoltajaksi

Vierailija
13.04.2024 |

Niin, töitä riittää 

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällekin pit saada hienompi nimi.

No mutta, itseasiassa oikeasti tärkeä työ. Vaan ei palkkauksen suhteen.

Vierailija
22/42 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä siivoon ilmanvaihtoputkia. Parempi palkka. Miks siivoisin vessoja pienellä palkalla kun voin siivota röörejä isommalla?

Sun työ on tylsää? Ehkä siksi.

Ei oo tylsää. Välillä asennusta, huoltoa ja säätöä, todella kivaa ja monipuolista työtä. Toki jos pelkkää putsia tekee pitkään jossain kerrostalossa, alkaa ennen pitkää tylsistyttää. Mut ei yhtä paljon ku moppia vedellessä. Siis kaikki kunnia siivoojille, mutta ei vaan soveltunut mulle kun nuorena kokeilin.

Meillä on koneita myös ja robotteja nykyisin.

Vielä enemmän miinusta roboteista ja koneista. eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä siivoon ilmanvaihtoputkia. Parempi palkka. Miks siivoisin vessoja pienellä palkalla kun voin siivota röörejä isommalla?

Myös nuohoojan työssä saa putsata röörejä, ja palkka on parempi kuin vessansiivoojalla. Ja työhön kuuluu muutakin kuin siivoamista. Ja sopii myös bakteerikammoiselle.

Vierailija
24/42 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska selkäni on paskana.

Vierailija
25/42 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelu oli liian vaativaa, opettajat n a t s e i h i n verrattavissa ja ihan sairasta menoa. Siivoan mieluummin ihan nimikkeellä siivooja toimistoja ja ilman kyseistä kidutusta mitä sanotaan opiskeluksi.

Vierailija
26/42 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kouluttautuisin alalle jolla en tule koskaan työskentelemään?

Vierailija
27/42 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällekin pit saada hienompi nimi.

No mutta, itseasiassa oikeasti tärkeä työ. Vaan ei palkkauksen suhteen.

Joo, samaa mieltä ja ilmeisesti sisältää muutakin kuin jynssäystä.

Vierailija
28/42 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen toimitilahuoltaja ammatiltani eikä kiinnosta sairaalat ja vanhukset mihin pääasiassa laikkarit menee töihin. Jos olisin valinnut laikkarin tutkinnon niin työkkäri olisi "pakottanut" heti sotepuolelle koska niissä on selvästi eniten työpaikkoja. 

Vierailija
29/42 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se talkkari?

Vierailija
30/42 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä mene enää naisvaltaiselle alalle töihin. Siksi. 

Vierailija
31/42 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen toimitilahuoltaja ammatiltani eikä kiinnosta sairaalat ja vanhukset mihin pääasiassa laikkarit menee töihin. Jos olisin valinnut laikkarin tutkinnon niin työkkäri olisi "pakottanut" heti sotepuolelle koska niissä on selvästi eniten työpaikkoja. 

Mä olin enimmäkseen peruskouluissa töissä. Laitos se koulukin on. Muita paikkoja oli päiväkoti, toimistot ja terveyskeskus.

Vierailija
32/42 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä mene enää naisvaltaiselle alalle töihin. Siksi. 

On alalla miehiäkin.

Vierailija
33/42 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä alalla saa valita työt, työkkäri ei pakota. Minäkään en halua hoivakotiin tai sairaalaan.

Vierailija
34/42 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen tehnyt laitoshuoltajan töitä nuorempana ilman koulutusta yhteensä noin 10v ja mun terveys ei kestä sitä enää ( saan hanskojenkin kanssa käsiin atooppista ihottumaa yms ). 

Lisäksi koulutus alalle ei nosta palkkaa yhtään. Surkea palkka fyysisesti ja henkisesti raskaasta työstä. 

Mutta kaikkein isoin syy on se, että nykyään kohteet tehdään juosten kusten useampi eri kohde päivässä, ja niiden väli liikutaan autolla. Mulla ei ole ajokorttia eikä varaa ajokorttiin. 

Just katsoin pari viikkoa sitten mitä töitä alueellani on tarjolla siivoushommia vaikka tiedän että en enää pysty tekemään ja kaikissa oli vaatimuksena ajokortti. Tutkintovaatimusta ei ollut. 

Vierailija
35/42 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen tehnyt laitoshuoltajan töitä nuorempana ilman koulutusta yhteensä noin 10v ja mun terveys ei kestä sitä enää ( saan hanskojenkin kanssa käsiin atooppista ihottumaa yms ). 

Lisäksi koulutus alalle ei nosta palkkaa yhtään. Surkea palkka fyysisesti ja henkisesti raskaasta työstä. 

Mutta kaikkein isoin syy on se, että nykyään kohteet tehdään juosten kusten useampi eri kohde päivässä, ja niiden väli liikutaan autolla. Mulla ei ole ajokorttia eikä varaa ajokorttiin. 

Just katsoin pari viikkoa sitten mitä töitä alueellani on tarjolla siivoushommia vaikka tiedän että en enää pysty tekemään ja kaikissa oli vaatimuksena ajokortti. Tutkintovaatimusta ei ollut. 

Korjaan, olin toimitilahuoltaja, en laitoshuoltaja. 

Vierailija
36/42 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en halua.

Vierailija
37/42 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi opiskella alaa mitä voi tehdä ilman koulutustakin

Vierailija
38/42 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluttaudu itse.

Vierailija
39/42 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjän saa tekemättäkin. 

Vierailija
40/42 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein yhden kesän töitä siivouksen parissa mutta ilmapiiri oli niin toksinen ettei kiinnosta. Kamalia ovat siivoojat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme