Miksi et kouluttaudu laitoshuoltajaksi
Kommentit (42)
Onko sulla riittänyt? Mikä on palkka? Onko vuorotyötä? Mikset sinä ole kouluttautunut bussikuskiksi? Tai lääkäriksi? Heilläkin töitä riittää.
Kiitos kysymästä töitä riittää vaikka en laitoshuoltajaksi kouluttautuisi.
Vierailija kirjoitti:
Tällekin pit saada hienompi nimi.
Me ollaan hienoja ihmisiä.
Mä siivoon ilmanvaihtoputkia. Parempi palkka. Miks siivoisin vessoja pienellä palkalla kun voin siivota röörejä isommalla?
Tyhmä kysymys. Mitä tekee laitoshuoltaja?
sähköarskan papereilla saapi paljon mielenkiintoisempia laitoshuoltokeikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Mä siivoon ilmanvaihtoputkia. Parempi palkka. Miks siivoisin vessoja pienellä palkalla kun voin siivota röörejä isommalla?
Sun työ on tylsää? Ehkä siksi.
Mä olin laitoshuoltaja. Sairauden takia lopetin siivoustyöt.
50+
Vierailija kirjoitti:
Tällekin pit saada hienompi nimi.
Tuo nimi on keksitty ajat sitten. Eikä se ole hienouden takia. Se työ ei ole vain siivousta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo tylsää. Välillä asennusta, huoltoa ja säätöä, todella kivaa ja monipuolista työtä. Toki jos pelkkää putsia tekee pitkään jossain kerrostalossa, alkaa ennen pitkää tylsistyttää. Mut ei yhtä paljon ku moppia vedellessä. Siis kaikki kunnia siivoojille, mutta ei vaan soveltunut mulle kun nuorena kokeilin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo tylsää. Välillä asennusta, huoltoa ja säätöä, todella kivaa ja monipuolista työtä. Toki jos pelkkää putsia tekee pitkään jossain kerrostalossa, alkaa ennen pitkää tylsistyttää. Mut ei yhtä paljon ku moppia vedellessä. Siis kaikki kunnia siivoojille, mutta ei vaan soveltunut mulle kun nuorena kokeilin.
Meillä on koneita myös ja robotteja nykyisin.
Tuki potti pienenee ja aikaa pitää tuhlata jynssäämis hommiin. En mene!
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä kysymys. Mitä tekee laitoshuoltaja?
Huoltaa laitoksia?
Kroppa hajosi edellisessä fyysisessä työssä.
Siksi ettei siivoustyö voisi vähempää kiinnostaa. Tahdon tehdä työkseni jotakin missä kehittyy muukin, kuin tylsyyden ja rutiinin sietokyky.
Niillä on itsesuojeluvaisto?