Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelko koeajan suhteen

Vierailija
13.04.2024 |

Minulla on hirveä pelko, että työsuhteeni puretaan koeajalla. Koeaika yht. 6 kk, vielä monta kuukautta jäljellä. Teen työt niin hyvin kuin pystyn, mutta tämä pelko on muodostunut tosi suureksi. Pelkään, etten riitä tai että halutaan maksimoida minusta saatavaa hyötyä ja jotenkin huijata. Ja että kun on viimeinen koeaikapäivä, työsuhde puretaan ja jään tyhjän päälle. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne, jotka pelkää koeajalla saavansa potkut, ovat yleensä sitä parempaa kaartia, joista ta:t kilpailevat. Eli ihan turha pelko. Ne ketkä laitetaan pois koeajalla, eivät yleensä itse edes ymmärrä, miksi niin tapahtui (luulevat itsestään liikoja).

Vierailija
2/2 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne, jotka pelkää koeajalla saavansa potkut, ovat yleensä sitä parempaa kaartia, joista ta:t kilpailevat. Eli ihan turha pelko. Ne ketkä laitetaan pois koeajalla, eivät yleensä itse edes ymmärrä, miksi niin tapahtui (luulevat itsestään liikoja).

Miten pystyn elämään tämään pelon kanssa pelon pahentuessa koko ajan? Minulla on ongelmia perusturvallisuuden tunteen kanssa. Olen historiassani kohdannut tilastollisesti todella epätodennäköisiä tapahtumaketjuja, ja on ikään kuin tunne, että jos on pienen pieni prosentuaalinen mahdollisuus jonkin ikävän tapahtumiselle kaikesta yrittämisestä huolimatta, se tapahtuu juuri minulle. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla