Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tietoja susta löytyy netistä?

Vierailija
13.04.2024 |

Minusta naisena, että olen tienannut yli 100 000e vuodessa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miss farkkubebbu

Vierailija
2/23 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu vaalivalvojana venäjällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon miss farkkubebbu

Foto ois jees.

Vierailija
4/23 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kukkaistyttö

Vierailija
5/23 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ollu vaalivalvojana venäjällä

Ja kehtaat kertoa.

Vierailija
6/23 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oon ollut missikisoissa perintöprinsessa

Vierailija
7/23 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tehnyt murhan

Vierailija
8/23 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kidutin naapurin kissoja ja murtauduin sen kotiin. Nimi ja kaikki löytyy.

Vierailija
9/23 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietääkseni juuri mitään, ja se on hyvä niin. Nimeni ei ole ihan superyleinen, mutta minulla on onneksi julkisuudessa viihtyviä kaimoja, jotka täyttävät Googlen hakutulokset.

Vierailija
10/23 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tehnyt murhan

Sama homma

Vierailija
11/23 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Tutut löytää 2 kuvaa työnantajan nettisivulta, niissä ei mainita nimeä.

Vierailija
12/23 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulot viimeiseltä 10 vuodelta, valokuvia, töihin liittyviä uutisia, cv, työsaavutukset, profiilitekstejä, koulutustiedot, aikaisemmat työpaikat, jne.

Vierailija
13/23 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska oppari, mutta onneksi se on tyttönimellä.

Vierailija
14/23 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut ulkomailla, työpaikat (cv Linkedinissä)

Vierailija
15/23 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että penikseni on liian suuri. Seksi ei onnistu

Vierailija
16/23 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkasin ihmistä rautatieasemalla ja se kuoli

Vierailija
17/23 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskan uutisointia ja sex tape

Vierailija
18/23 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanssani veneileen lähteneet ihmiset ei osannut uida. Aina niistä mua syytettiin. Perätön tuomiokin tuli.

Vierailija
19/23 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muistatko uutisen, kun muka vaimo oli muurattu uunin sisälle. Se syytetty olin minä. Olen syytön. Ja sillä sipuli.

Vierailija
20/23 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juuri mitään, sillä olen tietoisesti pitänyt internet-jalanjälkeni mahdollisimman pienenä. Ne tiedot, jotka ovat yleensäkin julkisia, eli verotiedot, varmasti löytyvät.

Mutta heti kun sosiaalinen media alkoi yleistyä, tuli intuitiivisesti sellainen tunne, että eipä kannata paljon mitään internettiin itsestään laitta, sitä kerran laitettua kun ei sieltä koskaan saa pois. Olet saattanut laittaa itsestäsi nettiin kuvan ja vaikka poistaisit sen, joku on voinut jo kopioida sen ja voi laittaa sen nettiin uudellen.

Facebook on sitten ihan oma lukunsa: Se saa automaattisesti tekijänoikeudet kaikkeen mitä sinne laitat. Jokaikiseen kuvaan, kaikkeen tekstiin mitä kirjoitat... teoreettisesti saatat löytää oman kuvasi sitten vaikka peräpukamavoidemainoksesta, jos korporaatio haluaa kuvasi sellaiseen tarkoitukseen myydä. 

Tästä syystä en ole missään sosiaalisessa mediassa, enkä ole koskaan laittanut ainuttakaan valokuvaani nettiin.Ja miksi pitäisi? Olen tavallinen ihminen, eikä kenenkään sen vuoksi tarvitsekaan tietää minusta yhtään mitään. 

Toisaalta minä en rakennakaan minäkuvaani tuntemattomien ihmisten nettikommenttien perusteella ja olen myös tietoisesti välttänyt algoritmien ja sovellusten tahallisesti tuottaman dopamiinikoukun, jonka tarkoitus on ainoastaan pitää ihmiset pidempään netissä katselemassa mainoksia, koska siitä yritykset saavat rahaa. 

Elän ilman internet-yhteyttä, vaikka kerrostalossa jossa asun, olisi ilmainen talonetti tarjolla. Kotikoneeni on netitön siitä huolimatta ja älypuhelintakaan en ole suostunut ostamaan. Tätä kirjoittelen lähikirjaston tietokoneella.

Plussapuolet tässä elämäntavassa: Keskittymiskykyni on edelleen erinomainen, kun sitä ei ole älypuhelimella ja sosiaalisella medialla yms. tiktokeilla pilattu. Olen immuuni identiteettivarkauksille. Tietokoneeni kovalevytila riittää paremmin, kun ei tarvita virustorjuntaa ja  palomuureja. Kukaan ei kykene kaappaamaan kotikonettani tai puhelintani. Itsetuntoni on hyvä, koska sosiaalinen media ei laske sitä. Masennus ja ahdistus, joita sosiaalinen media myös kaikkien tutkimusten mukaan aiheuttaa, pysyvät loitolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi