Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Määrätäänkö Panacodia enää nykyaikana?

Vierailija
13.04.2024 |

Määrätäänkö Panacodia enää nykyaikana?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi paketti odottaa kaapissa 😎 Mistäs sulle saataisiin? 😆

Vierailija
2/25 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeseen kyllä määrätään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vtun Panacod-hullu 🤪 Työnnä se panacodi tussuus saatana 💊

Vierailija
4/25 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tarpeeseen. Itse sain kiertäjäkalvosinoireyhtymään kortisonipiikin lisäksi, koska en voi allergian takia tulehduskipulääkkeitä käyttää. Tuli kyllä outoja tuntemuksia, mutta sainpa nukuttua. En kyllä huvikseen ottaisi, mutta oli pakko.

Vierailija
5/25 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarpeeseen kyllä määrätään.

ei määrätä helposti ainakaan julkisella tai työterveydessä mihin muka määrätään

Vierailija
6/25 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, tarpeeseen. Itse sain kiertäjäkalvosinoireyhtymään kortisonipiikin lisäksi, koska en voi allergian takia tulehduskipulääkkeitä käyttää. Tuli kyllä outoja tuntemuksia, mutta sainpa nukuttua. En kyllä huvikseen ottaisi, mutta oli pakko.

ei noin pieneen määrätä

Vierailija
7/25 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kihtikipuun kun olo oli sietämätön.

Vierailija
8/25 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vtun Panacod-hullu 🤪 Työnnä se panacodi tussuus saatana 💊

en ole hullu ja olen mies

Vierailija
9/25 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain kihtikipuun kun olo oli sietämätön.

ei määrätä noin pieneen

Vierailija
10/25 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten rannemurtumaan sain kyllä. En tiedä, onko tuosta tilanne muuttunut. En ymmärrä höpötyksiä Panacodin aiheuttamista "tiloista". Mulle ei ole koskaan tullut mitään muuta kuin se, mikä on tavoitekin eli kipua poistuu tai vähenee. Monesti olen siis reseptin saanut eri syistä johtuviin kipuihin.

Kerran otin vahingossa kodeiinipitoisen yskänlääkkeen kanssa samaan aikaan ja siitä tuli kyllä vähän unelias olo, mutta miksi kukaan haluaisi olla unelias siihen aikaan, kun pitäisi olla virkeä ja hereillä?

Vierailija
11/25 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta sitten rannemurtumaan sain kyllä. En tiedä, onko tuosta tilanne muuttunut. En ymmärrä höpötyksiä Panacodin aiheuttamista "tiloista". Mulle ei ole koskaan tullut mitään muuta kuin se, mikä on tavoitekin eli kipua poistuu tai vähenee. Monesti olen siis reseptin saanut eri syistä johtuviin kipuihin.

Kerran otin vahingossa kodeiinipitoisen yskänlääkkeen kanssa samaan aikaan ja siitä tuli kyllä vähän unelias olo, mutta miksi kukaan haluaisi olla unelias siihen aikaan, kun pitäisi olla virkeä ja hereillä?

ei saa noin pieneen ellei ole avomurtuma

Vierailija
12/25 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon känni vie kivun.

Vierailija
13/25 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ei nykyään enää saa vai väitätkö, että minä en ole saanut?

Vierailija
14/25 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon känni vie kivun.

Ei muuten vie jos oikeesti särkee. Sitten on vaan kännissä ja kipeä. 

Vierailija
15/25 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrätään. Viimeksi sain reseptin 50 tablettiin vaikka pienempikin olisi riittänyt (edellinen resepti oli 20 tbl). Yleensä käytän 1-2 tablettia kuukaudessa endometrioosikipuihin, viimeksi tuli käytettyä enemmän, kun oli huono vaste.

Vierailija
16/25 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ei nykyään enää saa vai väitätkö, että minä en ole saanut?

et saanut

Vierailija
17/25 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panacod vaikuttaa eri ihmisillä hyvin eri tavoin. Mulla ekasta kerrasta ei tullut mitään oloja, vaan kipu poistui. Toisella kerralla sitten jalkoihin tuli outoa kihelmöintiä ja korvat soivat. Kipu poistui kyllä tällöinkin. 

Vierailija
18/25 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim tekonivelleikkauksen yhteydessä usein saa 2x20 tbl panacodia tai tramalia reseptille.

Joskus nivelrikkokipuun saa 20-50 tablettia. Joillekin kroonisiin kirppuihin määrätään 50 tablettia iteroiden 25-75 vrk välein

Vierailija
19/25 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim tekonivelleikkauksen yhteydessä usein saa 2x20 tbl panacodia tai tramalia reseptille.

Joskus nivelrikkokipuun saa 20-50 tablettia. Joillekin kroonisiin kirppuihin määrätään 50 tablettia iteroiden 25-75 vrk välein

Kroonisiin KIPUIHIN :,D

Vierailija
20/25 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä v*tun päävikainen pelle sä oikein olet kun jankkaat tätä samaa täällä ties monettako päivää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi