Mitä kaikkea olet varastanut työpaikaltasi?
-vessapaperia, jos ollut kotoa loppu, ottanut 1 rullan kun en jaksa lähteä kauppaan vain sen takia
-lyijytäytekyniä
Kommentit (64)
En yhtään mitään, eikä pidä muidenkaan.
Pomos varastaa aina enemmän sulta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään pidä. Älä jeesustele.
Ravintola alalla kun olin töissä niin ruokaa. Ei tarvinnut hirveästi kaupassa käydä silloin.
Nyt sote alalla niin... Muutama kauppa kassi, kertakäyttö käsineitä, rättejä, kaulahuivi.
Palkkaa tekemättömästä työstä = Paskanjauhantaa ja lätisemistä ylipitkillä kahvitauoilla.
Kesätöissä tehtaalla lähti kyllä kemikaali/pienvaruste-kaapista mukaan aika paljon. Työhanskoja, puukkoja, liimoja, voiteluöljyjä, jarrukliineriä, ruosteenestoainetta. Yleensä yksi kerralla unohtui työtakin taskuun.
En mitään. Töiden loputtuakin olen palauttanut kyniä myöten työpaikan omaisuuden.
Ei töistäkään varastaminen ole oikein
Vierailija kirjoitti:
Ravintola alalla kun olin töissä niin ruokaa. Ei tarvinnut hirveästi kaupassa käydä silloin.
Nyt sote alalla niin... Muutama kauppa kassi, kertakäyttö käsineitä, rättejä, kaulahuivi.
Kaulahuivi :D
Vierailija kirjoitti:
NÖSSÖ!
Periaatteeni on, en mitään. En paperiliitintäkään. Ei kuulu tapoihini.
Toisaalta en silti kunnolla osaa selittää, miten meille kotiin on kulkeutunut työpaikkani mainoskynä.
Vierailija kirjoitti:
Kaula huivi se on!
Päälleviivaustusseja, klemmareita ym. Pientä sälää jäänyt "vahingossa" taskuun.
Asiakkaita varten varastoon hommattuja tarvikkeita kuten hammastahnaa.
Vierailija kirjoitti:
Palkkaa tekemättömästä työstä = Paskanjauhantaa ja lätisemistä ylipitkillä kahvitauoilla.
No sitähän nuo kitisijät juuri tekee. Aivan oikein, että kohta saavat kenkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaulahuivi :D
Käteistä puhumattakaan..:D
Kaiken liikenevän mikä yritystililtä lähti irti, oma vika kun antoivat tunnukset.
-J. Rostedt