Olispa paljon rahaa
Tai niin paljon, että voisi elää tavallista hyvää elämää ilman että koskaan tarvitsisi miettiä riittääkö rahat vai ei.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olisi Lotto tänään. Ainoa toivo saada kompensaatiota leikkauksiin tämän hallituksen aikana.
Lotto on kutakuinkin VARMA tapa MENETTÄÄ sekin raha.
Niinhän se on, mutta siinä maksetaan itse asiassa päiväunista. Haaveilu paremmasta piristää mieltä kaiken ankeuden keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olisi Lotto tänään. Ainoa toivo saada kompensaatiota leikkauksiin tämän hallituksen aikana.
Lotto on kutakuinkin VARMA tapa MENETTÄÄ sekin raha.
Niinhän se on, mutta siinä maksetaan itse asiassa päiväunista. Haaveilu paremmasta piristää mieltä kaiken ankeuden keskellä.
Haaveilu on ilmaista, siitä ei kannata maksaa veikkaukselle tyhmyysveroa.
En osta mitä tarvitsen, vaan ainoastaan mitä ilman en tule toimeen. Siten rahat riittää niukin naukin.
Saisipa miljoonan! Auttaisin lapsia ja ostaisin kesämökin syntymä kunnastani. Osa säästöön ja iso osa eläinsuojeluun, erityisesti kissojen.
Lenin ja muut kommarit lupasivat satakunta vuotta sitten, että neukkusosialismissa elettäisiin oloissa, joissa kullekin riittäisi tarpeeksi. Kalpaten kävi.
Mulla on nettopalkka 3500e/kk, ei lainoja. Talo, auto ja ruoka tietysti maksaa, mutta silti en tiedä mitä rahalla tekisin, sitä jää koko ajan säästöön vaikka kuinka paljon. En ole matkustelija enkä ostoksilla kävijä.
Elämän paradokseihin kuuluu se, että köyhä joutuu miettimään rahaa helvetin paljon enemmän kuin se, jolla mammonaa piisaa ja on yllin kyllin. Yksi huoli vähemmän, siis rikkailla...
Ei raha tee onnelliseksi, vaan ennemmin se ettei sitä tarvitse ajatella.
Älä muuta sano. Varmaan tappaa tämä stressi toimeentulosta ihan itsessään. No, sitten ainakin on vapaa huolista.
Nuorena olisi ollut kaikkein tärkeintä olla rahaa kun olisi ollut vielä terveyttä, voimaa ja jaksamista tehdäkin sillä rahalla jotain, vaikkapa rakentaa oma talo. Eipä saanut edes kunnollista työpaikkaa 90-luvun lamassa. Välillä olin sen jälkeen vakituisessa työssä, mutta työkyky meni ja nyt olen työttömänä, se vähä raha minkä pienipalkkaisessa työssä sai säästettyä, on jo sulanut pois, joten loppuelämä menee varmasti äärimmäisessä köyhyydessä. Koko elämä on jo täysin pilalla, en ole pystynyt elämään ollenkaan sellaista elämää kuin olisin halunnut :/
Ja kannattaa muistaa, että suomalaisten keskipalkka on 3800 e/kk, joten siitä riittää säästämistä ja sillä elää varsin hyvää elämää. Ensin pitää vain mennä töihin ja sehän ei monelle maistu.