Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olispa paljon rahaa

Vierailija
12.04.2024 |

Tai niin paljon, että voisi elää tavallista hyvää elämää ilman että koskaan tarvitsisi miettiä riittääkö rahat vai ei.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi sellainen määrä?

Vierailija
2/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama toive, ainakin miljoona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet hoikka ja komea nuori mies niin helposti tienaat seksillä rahaa 

Vierailija
4/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä elin ihan ok elämää. Tapasin miehen, jolla oli parempi palkka, ei elämä muuttunut juurikaan. Tuli ero ja jäin lähes pulaan, laihduin kymmeniä kiloja, kun ei ollut varaa syödä jne puuroviikot oli normaalia. Sitten palkka vähän nousi, mulla oli lisätöitä jne. Pelkästään, kun tein ylitöitä ja laitoin rahat sivuun, helpotti. 

Tapasin nykyisen miesystäväni, myin kotini, ostin uuden, iso remppa ja sinne vuokralaiset, asun miesystävän luona.

Vanhat tavat ovat tiukassa. Raha-asiat ovat paremmin, kuin koskaan. Vuokratulot isot ja palkkatulot lisäksi lyhennän lainaa. Syödään kasvispainotteisesti. En juurikaan ostele. Olen jeesannut tuttuja, saanut kirppistavaraa ja ne on myynnissä. Extratuloina vuokraan 2 huonetta airbnb.nä ja rahat menevät pihaan. 

Jos on 20 v ostanut halvinta juustoa, äkkiä ei ala ostaa kalliimpaa. 

Puskuri pitää olla, mutta sekin on säilynyt pitkään koskemattomana

Vierailija
5/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi Lotto tänään. Ainoa toivo saada kompensaatiota leikkauksiin tämän hallituksen aikana.

Vierailija
6/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä elin ihan ok elämää. Tapasin miehen, jolla oli parempi palkka, ei elämä muuttunut juurikaan. Tuli ero ja jäin lähes pulaan, laihduin kymmeniä kiloja, kun ei ollut varaa syödä jne puuroviikot oli normaalia. Sitten palkka vähän nousi, mulla oli lisätöitä jne. Pelkästään, kun tein ylitöitä ja laitoin rahat sivuun, helpotti. 

Tapasin nykyisen miesystäväni, myin kotini, ostin uuden, iso remppa ja sinne vuokralaiset, asun miesystävän luona.

Vanhat tavat ovat tiukassa. Raha-asiat ovat paremmin, kuin koskaan. Vuokratulot isot ja palkkatulot lisäksi lyhennän lainaa. Syödään kasvispainotteisesti. En juurikaan ostele. Olen jeesannut tuttuja, saanut kirppistavaraa ja ne on myynnissä. Extratuloina vuokraan 2 huonetta airbnb.nä ja rahat menevät pihaan. 

Onko tämä joku sun oma blogi vai veroilmoitusko tämä on?

Vierailija
7/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä olisi sellainen määrä?

No sellanen 10 miljoonaa varmaan riittäisi. Ainakin alkuun.

Vierailija
8/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi edes tonnin puhtaana käteen kuukaudessa, stressi toimeentulosta helpottuisi oleellisesti!

Vierailija
9/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama toive

Vierailija
10/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla varaa ostaa edes halvinta juustoa, minä en raaskinut ostaa juustoa edes silloin kun olin vakitöissä. Korkeintaan juhlapyhinä, kuten jouluna, mutta en jatkuvasti.

Vierailija
11/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä itse teet sen eteen että näin olisi?

Minulla on, ja olen tehnyt sen eteen paljon töitä ja ottanut riskejä, joskus epäonnistuen joskus onnistuen. Ja niin teen yhä edelleen. Esim ensi palkasta laitan ensin  5000 € sijoituksiin, sitten 2000 € laskuihin ja lomamatkaan ja lopuilla elän kuukauden.

Vierailija
12/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää töihin.

Vierailija
13/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olisi Lotto tänään. Ainoa toivo saada kompensaatiota leikkauksiin tämän hallituksen aikana.

Todennäköisyys on sama kuin että salama iskee päähäsi kun menet ulos.

Mene töihin.

Vierailija
14/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla duunarina nettopalkka 1800e kuukaudessa. En tee täyttä työaikaa. Mun rahat riittää hyvin ja joka kuukausi menee 300-400 euroa säästöön. Kannattaa todella suhteuttaa menot tulohin. 

Vierailija
15/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lotto on kutakuinkin VARMA tapa MENETTÄÄ sekin raha.

Vierailija
16/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää töihin.

Poissuljettu vaihtoehto näin 63-vuotiaana monisairaana.

Vierailija
17/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla duunarina nettopalkka 1800e kuukaudessa. En tee täyttä työaikaa. Mun rahat riittää hyvin ja joka kuukausi menee 300-400 euroa säästöön. Kannattaa todella suhteuttaa menot tulohin. 

Minä taas sanon että EI kannata suhteuttaa menoja tuloihin vaan PITÄÄ menot aina alhaisina. Suurin virhe juurikin on suhteuttaa menoja ja antaa elitasoinflaation syödä kasvaneet tulot pois.

Vierailija
18/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin.

Siltikin todennäköisempää, kuin pärjääminen tämän hallituksen aikana.

Vierailija
19/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin.

Siltikin todennäköisempää, kuin pärjääminen tämän hallituksen aikana.

no eikä ole. Minä pärjään todella hyvin tämänkin hallituksen aikana. Eli mahdollisuus on vähintään 1/5 500 000 kun taas loton päävoiton todennäköisyys on 1/15 000 000. Eli karkeasti todennäköisys pärjätä tämän hallituksen aikana on VÄHINTÄÄN noin 3 x suurempi kuin lottoamalla. Ja uskon etten ole ainoa...

Vierailija
20/32 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää töihin.

Ei ole työpaikkaa minne mennä, mihinkään ei pääse hakemallakaan.Aiempi työkokemus ja koulutus ei ole näköjään minkään arvoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä