Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina kun tulen iltavuorosta

Vierailija
12.04.2024 |

Niin lapset on olleet 4-6 h ruuduillaan ja mies on niin lopen uupunut että odottaa minun ottavan heti kotikynnyksellä vastuun ylivirittyneistä, nälkäisistä lapsista joiden iltapala meni jo ja suihkussa on käymättä, ja jos sanon meneväni ensin itse syömään tai suihkuun ja toivovani että mies kampeaa lapset irti laitteista, niin alkaa huokailu ja draamailu kun hän on jo ollut koko illan yksi vastuussa. Niin mistä, ruutukoomaan vaipuneiden lasten seurassa oman puhelimen hivelystä? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat parisuhteet on paskaa.

Vierailija
2/7 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko kannattanut valita lasten isä vähän paremmin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko kannattanut valita lasten isä vähän paremmin? 

Mä en tiedä mistä sen alle kolmekymppisestä, opinnoissaan ja työssään hyvin menestyneestä, vapaa-ajallaan aktiivisesta miehestä näkee, että lasten synnyttyä hän alkaa hitaasti taantua niin että nelikymppisenä muistuttaa ameebaa? Mulla ei kyllä tosiaan ollut taitoa tunnistaa tätä silloin nuorena, kun en nyt edes jälkiviisaana tiedä mistä tämä muka olisi pitänyt tajuta. 

Vierailija
4/7 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat parisuhteet on paskaa.

😂😂😂😂Niin totta, mutta silti ängetään parisuhteeseen, koska....? 

Aivan yliarvostettua touhua, turhia murheita maailma väärällään. Liikaa köyhiä lapsia plopsahtelee koko ajan maailmaan, ovat vailla hoivaa. "Rakkaus" on businesstuote. 😉

Vierailija
5/7 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee peitellystä katseita jne. kuinka jotkut tutut on kyllästynyt puolisonsa, mutta kun 'päätän tahtoa kuitenkin päivittäin' 😫 ja on pelko jäädä yksin, taloudellisesti. 

Vierailija
6/7 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi keskustella aiheesta sen miehen kanssa.

Vierailija
7/7 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi keskustella aiheesta sen miehen kanssa.

Tätä en olekaan kokeillut! Eiku... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi