Olisiko sinulla vara nyt lähteä ulkomaille?
Kommentit (70)
On varaa. Lauttalippu Tallinnaan ei tääl Helsingistä paljoa maksa. Halpis lennot Eurooppaan muutaman kympin suuntaan.
Onhan minulla säästötilillä rahaa. Mutta matkustelu on turhaa rahanhukkaa, joten sanoisinko, että on vai ei? Matkailuun en missään nimessä rahojani käytä, yksi turhimmista menoeristä
Ei ole varaa, enkä ole lähtemässä.
On ja pitäisikin kohtapuoliin ostaa lentoliput Dubliniin
Säästötililä on ihan liikaa rahaa ja pitäisi miettiä mitä niille rahoille tehdä. Yli 50 000 euroa makaa nyt tilillä.
Olisi varaa lähtee, mutta yksin ei huvita.
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi varaa, mutta menen silti
Mihin olet lähdössä?
Juu, kyllä me matkalle päästäisiin, ei kaukomaille, mutta lähemmäksi. On se hyvä, että on kaukomaitakin jo koluttu, koska en edes tiedä uskaltaisinko enää lentokoneeseen mennä. Vaikka tippuuhan se lyhyemmälläkin lennolla kuin 11-12h, jos on tippuakseen.
Vierailija kirjoitti:
Säästötililä on ihan liikaa rahaa ja pitäisi miettiä mitä niille rahoille tehdä. Yli 50 000 euroa makaa nyt tilillä.
Siirrä osa määräaikaistilille, saat todennäköisesti parempaa korkoa.
Olisi vaikka asuisin loppuelämäni,mania on ja lisää tulee.Mutta kyllä mulla manit jää koto suomeen,miksi matkustat katsomaan tyhmiä maisemia ja ihmisiä,kun ne on kaikki täällä.
Pakkohan se loma-asunnolla on käydä vuosittain. Matkaa 10 tkm, joten kerran vuodessa riittää.
Jokaisella kunnollisella ihmisellä on aina varaa lähteä ulkomaille.
Olisi. Kävelemällä pääsee, eikä maksa mitään.
On. Nytkin itse asiassa vietämme viikonloppua miehen kanssa hotellissa. Mutta jostain syystä ei ole pitkiin aikoihin iskenyt sellainen matkailukärpänen, että pitäisi ulkomaille päästä lomailemaan. Aikoinaan reissasimme ulkomailla hyvin paljon, nykyään harvemmin. Inhoan lentokenttiä ja lentämistä ylipäätään. Jotenkin vaivalloista. Mutta ei se rahasta ole kiinni.
Oon paraikaa ulkomailla pakosalla niitä Suomen kelejä
Mulla ei olisi varaa edes 20e Tallinnan risteilyyn.
Olisi varaa pidempäänkin kaukomatkaan ilman erillistä säästämistä.