Siirtyykö raha tililtä toiselle pe iltana / viikonloppuna?
Kaverini lupasi lainata akuuttiin tarpeeseen, mutta siirtyykö rahnat nykyään myös illalla / viikonloppuna? Kiitos!
Kommentit (19)
Samassa pankissa ainakin, toisen pankin asiakkaana voi olla ettei tänään vielä näy,ntai jopa menee arkipäiväivälle
Ei paitsi jos on sama pankki, silloin siirtyy samantien. Muissa menee n 3 työpäivää.
Vierailija kirjoitti:
Ei paitsi jos on sama pankki, silloin siirtyy samantien. Muissa menee n 3 työpäivää.
1 päivässä siirtyy arkena. Laitan palkat maksuun joka toinen torstai klo 17 mennessä ja aina on kaikilla työntekijöillä ollut pe palkkapäivänä rahat tilillä.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin OPstä S pankkiin siirtyi 5min sitten samalla sekunnilla.
Vierailija kirjoitti:
oijjoi...
ap
Se ole mikään oijjoi, vaan tule tänne, ja ala myymään persettäsi...minä kyllä maksan.
Jos peset hampaasi, niin voit ottaa myös poskeen.
Danskesta siirtyy minne vaan ihan heti vaikka olis sunnuntai. Ehkä joku maalaisten pankki vaatii jonkun tantan kuittaamaan maksun, ei moderneissa pankeissa.
Vierailija kirjoitti:
Tule pois sieltä menneisyydestä. Kyllä rahat ovat jo vuosia siirtyneet PÄIVÄSSÄ pankkien välillä, ja KOKO EU-alueella ja laajemminkin. Ja kyllä ne perjantainakin liikkuvat rahat, muttei reaaliajassa, mutta jos aamulla laittanut siirtoon niin perjantain aikana ovat rahat toisen pankin tilillä.
Ai mistäkö tiedän? No esim siitä että olen TÄNÄÄNKIN siiirtänyt rahaa Nordeasta J.P. Morgan pankin tilille Saksaan.
Nykyään rahat siirtyvät pankista toisen pankin tilille ihan miten sattuu.
Laitoin klo 14.00 OP: n tililtä Nordean tilille, niin näkyi siirtyneen klo 19.00 mennessä. Joskun tosin vasta seuraavana päivänä näkyy...
Vierailija kirjoitti:
Ei, ellei ole sama pankki. Maanantaina tilillä.
Eikö ne lähde vasta ma ja ti välisenä yönä seuraavan kerran jos on eri pankeissa?
En tiedä miksi koen olevani poikkeus, mutta kumoan nyt väitteen etteikö raha siirtyisi viikonloppuna myös eri pankkiin.
teen itse siirtoja viikonloppuna pankista toiseen ja näkyy heti. Osuuspankki ja danskepankki.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi koen olevani poikkeus, mutta kumoan nyt väitteen etteikö raha siirtyisi viikonloppuna myös eri pankkiin.
teen itse siirtoja viikonloppuna pankista toiseen ja näkyy heti. Osuuspankki ja danskepankki.
No kun se riippuu nimenomaan pankista mistä siirtyy nopeasti. Jostain siirtyy samantien, jostakin menee seuraavalle arkipäivälle.
Kyllä ne vielä. Ja pienet summat saattaa siirtyä, mutta joku satanen voi jäädäkin odottelemaan arkea.
Ei, ellei ole sama pankki. Maanantaina tilillä.