Onpas nuo Twixit pahoja nykyään
Tuo suklaan kaltainen valmiste siinä päällä on pahaa :c
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Sielläkin palmuöljykakkaa? hihihi
Kyllä. "Palmun öljyä" löytyy ainesosaluettelosta.
Pidän siitä valkosuklaa versiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sielläkin palmuöljykakkaa? hihihi
Kyllä. "Palmun öljyä" löytyy ainesosaluettelosta.
Anteeksi, "palmun rasva" oli se muotoilu...
Onko ne nyt senkin menneet pilaamaan muuttamalla reseptiä tai lisäämällä palmuöljyä?
Kaikki suklaa on semmosta moskaa nykyään että kauppaan jää.
Vierailija kirjoitti:
Onko ne nyt senkin menneet pilaamaan muuttamalla reseptiä tai lisäämällä palmuöljyä?
on
Pirkan halpisversio on parempi kuin Twix nykyään. Siis Pirkka keksi-toffeesuklaa -niminen tuote.
Muistelen Raiderin olleen aikoinaan tosi hyvää.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on
Voihan vitalis >;l jääpi tästälähin ostamatta
Karvastelevat minun suutani. Aikanaan Raider oli suurta herkkua ja ei polttanut suuta rikki.
Twix on mun lempparikarkki, mutta en ole ostanut kuukausiin. Hitsi jos ovat pilanneet sen.
Mielenkiintoinen tää strategia näillä firmoilla pas koa omat tuotteet syöntikelvottomiksi.
On kyllä ihan eri makuinen verrattuna 90-lukuun kun penskana käytiin ostamassa Raiderit, maistuu halvalta vohvelikeksiltä jossa vain vähän täytettä/kuorrutetta. Ennen oli paljon täyteläisempiä.
Kannattaa ihan suosiolla skipata palmupas.kasokolaatit. Minun herkkukööristäni on valehtelematta pudonnut pois 90 %, jopa ylikin. Sokolaati on nääs se minun herkkuni, mutta lähestulkoon kaikki sokolaatit on nykyään pilattu palmupas.kalla. Helppoa "vieroittautua", kun nykysokolaateja kaupassa katsellessa tulee mieleen pahvi.
Ehkä jonain kauniina päivänä sokolaatiherkkujen palmupas.ka vaihtuu takaisin kaakaovoihin, mutta minun ei enää teekään mieli niitä. Tai sitten tekee, mene ja tiedä. En kuitenkaan näe kovin todennäköisenä sitä, että tämä tapahtuisi kovin pian.
En osta mitään mitä mainostetaan ja Twixin mainokset ovat ärsyttäneet minua ehkä eniten.