Tulin ghostatuksi
Tapailin miestä joka vaikutti ihan mukavalta. Nyt ei viestiä viikkoon. Itse laitoin viimeksi mihin vastasi lyhyesti hymiöllä. Ei vaan jaksa tälläistä.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tuo mitään ghostaamista ole. Ei vaan ollut riittävän kiinnostunut. Ei ollut sun elämän rakkaus. Eteenpäin.
Niin kait mä sitten olen kyynistymässä kun luulen etten löydä ketään enää suhteeseen kanssani. Tääkään mies ei ollut mikään kultakimpale.
Ap
Ei kukaan jaksa mitään viikkojen viestittelyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tuo mitään ghostaamista ole. Ei vaan ollut riittävän kiinnostunut. Ei ollut sun elämän rakkaus. Eteenpäin.
Niin kait mä sitten olen kyynistymässä kun luulen etten löydä ketään enää suhteeseen kanssani. Tääkään mies ei ollut mikään kultakimpale.
Ap
Hmm, miksi siis harmittaa että siitä ei tullut mitään? En ymmärrä kyllä nyt yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hmm, miksi siis harmittaa että siitä ei tullut mitään? En ymmärrä kyllä nyt yhtään.
EI pakit koskaan tunnu hyvältä ja olin jo vähän ihastunut
Ap
Harmillista. Mutta nähtävästi häntä ei niin paljon kiinnostanut kuin sinua, joten pää pystyyn ja eteenpäin!
Vierailija kirjoitti:
Oletko ruma ja lihava?
Kaunis kasvoista mutta lievästi ylipainoinen.
Ap
Parisuhteet ovat yliarvostettuja. Haluat ehkä häät, oman talon ja muuta kivaa, mutta ennen pitkään huomaat olevasi vankilassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ruma ja lihava?
Kaunis kasvoista mutta lievästi ylipainoinen.
Ap
Miksi sä alennut edes vastaamaan noin moukkamaisiin kysymyksiin? No, miksi edes kirjoittelet tänne? Vitsimielessä? Vai eikö sinulla ole ystäviä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
EI pakit koskaan tunnu hyvältä ja olin jo vähän ihastunut
Ap
Mitkä pakit? Olisit sinäkin voinut laittaa uudelleen viestin.
Pitäiskö poistaa mätsi ja laittaa numero estoon?
Ap
aloituksesta päätellen mies teki todella järkevän päätöksen
Sellaista se on nykypäivänä 😎
Ei ole minullakaan hyvin mennyt. Olen ollut Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:
Ensitreffejä 29
Saadut pakit 20, joista 7-8 kanssa tunne oli molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen
Annetut pakit 8
Yksi vielä avoin tapaus
"Ei mikään kultakimpale", mutta olit vähän ihastunut? Aika ikävästi sanottu toisesta ihmisestä.
Jos hän aisti asenteesi ja ghostasi siksi? Itse en haluaisi treffailla miestä, joka kuvaisi minua noin.
Ei kannata olla katkera sen aistii.