Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äkkiä, kiire! Mitä Hullareilta saa 4€ eurolla? Ei syötävää, ei juotavaa

Vierailija
12.04.2024 |

Sain tapailumieheltä synttärirahaa 4€ euroa. Haluaisin ostaa jotain pysyvää, eli ei syötävää ei juotavaa, eli ei jotain vanupuikkoja, shampoota, tai niitä suklaasuukkoja. Pliis älkää poistako aloitusta räzisminä, en muista mikä niiden virallinen nimi nykyään on.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon summan kanssa kannattaa suunnata Hullareiden asemesta Normaliin tai Tigeriin. Tai jollekin kirppikselle.

Vierailija
22/26 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kasa "Hullareiden" muovikasseja. Niillä voi sitten kannella mitä vaan ja kaikki luulee että oot käynyt Stockkalla vähän törsäämässä. 😜

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan hinnoitellut piparisi oikein? Vai onko sugar daddysi laihialainen?

Mistä arvasit? Laihialainen synttärilahja kyseessä. Mies oli säästänyt jämät itse saamastaan stoccan lahjakortista ja antoi sen mulle lahjaksi. Saldoa 4€. Ap

Vierailija
24/26 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta kasa "Hullareiden" muovikasseja. Niillä voi sitten kannella mitä vaan ja kaikki luulee että oot käynyt Stockkalla vähän törsäämässä. 😜

😂😂😂

Vierailija
25/26 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä on kun kaikille sanoille pitää keksiä lyhenteet. Vai pitäisikö sanoa saniksille lyhärit. 

Joo, tuo on just ärsyttävää.

Vierailija
26/26 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tää on vitsi 4 eur? Jos joku antaisi mulle 4 eur suuttuisin, enkä tuollaisen kanssa olisi yhdessä edes.