Äkkiä, kiire! Mitä Hullareilta saa 4€ eurolla? Ei syötävää, ei juotavaa
Sain tapailumieheltä synttärirahaa 4€ euroa. Haluaisin ostaa jotain pysyvää, eli ei syötävää ei juotavaa, eli ei jotain vanupuikkoja, shampoota, tai niitä suklaasuukkoja. Pliis älkää poistako aloitusta räzisminä, en muista mikä niiden virallinen nimi nykyään on.
Kommentit (26)
Osta kasa "Hullareiden" muovikasseja. Niillä voi sitten kannella mitä vaan ja kaikki luulee että oot käynyt Stockkalla vähän törsäämässä. 😜
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan hinnoitellut piparisi oikein? Vai onko sugar daddysi laihialainen?
Mistä arvasit? Laihialainen synttärilahja kyseessä. Mies oli säästänyt jämät itse saamastaan stoccan lahjakortista ja antoi sen mulle lahjaksi. Saldoa 4€. Ap
Vierailija kirjoitti:
Osta kasa "Hullareiden" muovikasseja. Niillä voi sitten kannella mitä vaan ja kaikki luulee että oot käynyt Stockkalla vähän törsäämässä. 😜
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä on kun kaikille sanoille pitää keksiä lyhenteet. Vai pitäisikö sanoa saniksille lyhärit.
Joo, tuo on just ärsyttävää.
Kai tää on vitsi 4 eur? Jos joku antaisi mulle 4 eur suuttuisin, enkä tuollaisen kanssa olisi yhdessä edes.
Tuon summan kanssa kannattaa suunnata Hullareiden asemesta Normaliin tai Tigeriin. Tai jollekin kirppikselle.