Onko teille muille mies koskaan valehdellut nimeään?
On taas överiouto keissi tulilla. Siis miehellä on nimi, mutta kertoi minulle eri version nimestään. Sitten oltiin miehen autossa ja auton jutskissa luki se miehen oikea nimi, ihmettelin sitä ääneen ja mies totesi jotain, että joo siinä on kirjoitusvirhe. Nyt sitten selvisi, että se oli miehen oikea nimi ja nimi jonka kertoi minulle ei ollut miehen nimi. Mitä ihmettä? Miksi joku tekee noin?
Kommentit (59)
On. Oisko kolmella eri nimellä esiintynyt.
En muista enää selityksiä. Jotain tyyliin että eka käyttämänsä on taiteilijanimensä, toka versio lempinimi, ja 3. on se oikea. 🤪
Eipä edennyt juttu ensitreffejä pidemmälle, oli sen verran outo tapaus.
Luotit niin paljon että menit autoon hänen kanssaan? Eikä ollut taksikuski kyseessä?
Ei ole normaalia, jotain on pielessä. En jäisi selvittämään asiaa vaan olisin jo kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Luotit niin paljon että menit autoon hänen kanssaan? Eikä ollut taksikuski kyseessä?
Ei ole normaalia, jotain on pielessä. En jäisi selvittämään asiaa vaan olisin jo kaukana.
Luotettavan oloinen, siisti, perusmukava, töissä käyvä mies, jopa hieman tylsän oloinen. Tavattiin ekaa kertaa julkisella paikalla ja jätin tiedot miehestä kaverille. Ap
Ei nimeä, mutta pituutensa on. Väitti olevansa 179cm. Todellisuudessa itseäni korkeintaan 10cm pidempi, eli noin 172cm.
Hänelle ei ollut tullut mieleen että tavatessa tuosta valheesta jää heti kiinni.
En valehtele nimeäni, mutta itselleni ei myöskään ole luontevaa kertoa koko nimeäni ihmiselle, jota en tunne kunnolla.
Deittisovelluksissa on ihan viisastakin olla feikkinimellä. Koskaan tiedä mihin hulluun siellä törmää
Vierailija kirjoitti:
Deittisovelluksissa on ihan viisastakin olla feikkinimellä. Koskaan tiedä mihin hulluun siellä törmää
No ei tavattu deittisovelluksessa vaan ihan oikeassa elämässä ja mies esitteli itsensä tällä nimellä joka osoittautui, ettei ole hänen oikea nimi.
Baarissa olen usein tavannut sellaisia, jotka ovat siis itse tehneet itseään tykö luokseni, mutta kun pienen jutustelun jälkeen kysyn nimeä, ei sitä haluta kertoa. Sanotaan että ei sillä nimellä ole mitään väliä ja mitä omituisempia tarinoita olen kuullut siitä miksi edes etunimeä ei voi kertoa.
omasta mielestäni nimen kysyminen on normaalia. Jos sitä ei voi kertoa, on ihmisellä todella paljon salattavaa.
onko kukaan muu kokenut samaa?
Vierailija kirjoitti:
Baarissa olen usein tavannut sellaisia, jotka ovat siis itse tehneet itseään tykö luokseni, mutta kun pienen jutustelun jälkeen kysyn nimeä, ei sitä haluta kertoa. Sanotaan että ei sillä nimellä ole mitään väliä ja mitä omituisempia tarinoita olen kuullut siitä miksi edes etunimeä ei voi kertoa.
omasta mielestäni nimen kysyminen on normaalia. Jos sitä ei voi kertoa, on ihmisellä todella paljon salattavaa.
onko kukaan muu kokenut samaa?
Varmasti on jotain hämärää, jos ei pysty edes nimeään kertomaan. Lämpeneekö joku nainen sitten tuommoiselle? Mikä sun nimi on, ööööö, en mä haluu kertoo!
Nimen voi haluta salata, jos on esimerkiksi sellainen työpaikka, jota häpeää. Tuttu mies vaihtoi työpaikkaa ja poisti siinä yhteydessä tiedon työpaikastaan Fb:sta. Uusi työpaikka ei ollut yhtä *mediaseksikäs* kuin aiempi - ennemminkin lievää huvittuneisuutta herättävä.
Minulle venäläistaustainen mies valehteli nimensä ensitapaamisella koska ilmeisesti pelkäsi että suhtautuisin siksi nuivasti. Tokalla tapaamisella tunnusti.
Vierailija kirjoitti:
Nimen voi haluta salata, jos on esimerkiksi sellainen työpaikka, jota häpeää. Tuttu mies vaihtoi työpaikkaa ja poisti siinä yhteydessä tiedon työpaikastaan Fb:sta. Uusi työpaikka ei ollut yhtä *mediaseksikäs* kuin aiempi - ennemminkin lievää huvittuneisuutta herättävä.
No sehän se vasta seksikästä onkin valehdella kaikesta.
Naimisissa olevan työkaverin olisi ehkä kannattanut.
Kertoi työmatkalla nimensä ja firmansa, ja yhden yön ilo alkoi vainota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän se vasta seksikästä onkin valehdella kaikesta.
Tässä tapauksessa kuulostaa houkuttelevammalta, jos näkyy pelkkä koulutus. Aiempi työpaikka oli sympatioita herättävämpi, nykyinen aiheuttaa lähinnä myötähäpeää.
Ei olettanut että suhteestanne tulee pitkä. Saattaa olla myös naimisissa.