Onko teille muille mies koskaan valehdellut nimeään?
On taas överiouto keissi tulilla. Siis miehellä on nimi, mutta kertoi minulle eri version nimestään. Sitten oltiin miehen autossa ja auton jutskissa luki se miehen oikea nimi, ihmettelin sitä ääneen ja mies totesi jotain, että joo siinä on kirjoitusvirhe. Nyt sitten selvisi, että se oli miehen oikea nimi ja nimi jonka kertoi minulle ei ollut miehen nimi. Mitä ihmettä? Miksi joku tekee noin?
Kommentit (59)
On, usea eri mies. Joidenkin kohdalla sitten myöhemmin kertoivat, muka turvallisuussyistä nämä varjelivat oikeaa. Toinen ei edes töissä, mutta kaipa se oli jostain saanut päähänsä että nimi on alkuun salattava.
Nuorena yksi jonka kyydissä olin usein ja saunottiinkin joskus, jäi kiinni niin että näin toisella paikkakunnalla pojan joka oli niin samannäköinen että menin juttelemaan.
"Sun veljen nimi on Esa" "Ei oo, se on Vesa" "No teidän sukunimi on Lörppönen" "Ei oo, se on Kettunen". No, lopulta tuntomerkit täsmäsi, ja kun tapasin sen miehen seuraavan kerran ja sanoin että tiedän sun nimesi ja että sulla on kihlattu raskaana toisella paikkakunnalla, niin eipä näkynyt enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimen voi haluta salata, jos on esimerkiksi sellainen työpaikka, jota häpeää. Tuttu mies vaihtoi työpaikkaa ja poisti siinä yhteydessä tiedon työpaikastaan Fb:sta. Uusi työpaikka ei ollut yhtä *mediaseksikäs* kuin aiempi - ennemminkin lievää huvittuneisuutta herättävä.
No sehän se vasta seksikästä onkin valehdella kaikesta.
Kuka tollo muutenkaan kertoo työpaikkaansa Facebookissa?
Niinpä. Tällä miehellä tosiaan oli, samoin kaikki aiemmat työpaikat viimeisen 20 vuoden ajalta, jopa joku kuukauden mittainen sijaisuuskin mainittu.. Itsellä ei ole Fb:ssa juuri mitään tietoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei nimeä, mutta pituutensa on. Väitti olevansa 179cm. Todellisuudessa itseäni korkeintaan 10cm pidempi, eli noin 172cm.
Hänelle ei ollut tullut mieleen että tavatessa tuosta valheesta jää heti kiinni.
Odottaa pitkää ja sitten vastassa onkin joku 10cm lyhyempi pygmi 🤣
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö
Itse olet.
Miehet pelailevat näitä pelejään ja luulevat olevansa hyvinkin viisaita 🤣
Niin ja sitten otatte miehen sukunimen vaikka vihaavat teitä typeryksiä ja valehtelevat sen sukunimenkin jonka olette heti valmiita ottamaan.
En ainakaan ole huomannut. Minä olen valehdellut nimeni monelle miehelle ja antanut vääriä puhelinnumeroita.
Eksä oli väärällä nimellä ja iällä tinderissä XDD
Nimestä ei, mutta kotipaikkakunnasta valehteli yksi.
Yksi tyyppi tuli mieleen. Ajattelin ensin että salasi nimensä, mutta aloin nyt miettiä, että ehkä saattoi sittenkin valehdella! Noin 10 vuotta sitten tapasin miehen netissä, eikä hän suostunut kertomaan nimeään, mutta nimimerkki oli tyyliä jonttu_89, ja tunnen vain Jonttuja, joiden nimi on Joonas. Ensitreffeillä sitten kysyin hänen nimeään, ei meinannut vieläkään kertoa, mutta myönsi olevansa Joonas, kun sanoin päätelleeni niin. Kuulemma oli jotain käynyt jonkun toisen naisen kanssa aiemmin, kun oli kertonut nimensä. Treffit oli huonot, emmekä olleet enää missään tekemisissä sen jälkeen. Mutta nyt tämän ketjun jälkeen mietin, että ehkä hän tarkoituksella laittoi sellaisen nimimerkin, josta voi päätellä nimen, mutta se ei ollutkaan hänen oikea nimensä. :D
No huor siis maksullisissa käyn jollain tosi yleisellä nimellä, tyyliin Jussi Virtanen, Matti Korhonen, Ville Nieminen... Ja eri sovelluksissa olen väärillä nimillä, mutta siihen on ihan syynsä. Oma nimi on niin harvinainen, ettei ole kuin pari kolme täyskaimaa ...
Kaikenlaista ovat yrittäneet valehdella. Iän, hiusten värin, pituuden, avioerovuoden, jne. Varmasti nimenkin. Mä oon deittisovelluksissa tokalla nimelläni varmuuden vuoksi. Johonkin väliin tsekkaan henkkarit ja onhan noita selvityskeinoja.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja sitten otatte miehen sukunimen vaikka vihaavat teitä typeryksiä ja valehtelevat sen sukunimenkin jonka olette heti valmiita ottamaan.
🤣😂😂
Vierailija kirjoitti:
No huor siis maksullisissa käyn jollain tosi yleisellä nimellä, tyyliin Jussi Virtanen, Matti Korhonen, Ville Nieminen... Ja eri sovelluksissa olen väärillä nimillä, mutta siihen on ihan syynsä. Oma nimi on niin harvinainen, ettei ole kuin pari kolme täyskaimaa ...
En ole ns. katujen nainen, yön kulkija. Ap
Vierailija kirjoitti:
M*ham*d
M*hamm*d
Tuosta saa jo 8 eri muhamettia.
Saa aikaan 14 eri versiota jos A U E ja O käytetään.
Vierailija kirjoitti:
Luotit niin paljon että menit autoon hänen kanssaan? Eikä ollut taksikuski kyseessä?
Ei ole normaalia, jotain on pielessä. En jäisi selvittämään asiaa vaan olisin jo kaukana.
Huh, onneksi ei ollut taksikuski, ne on nykyään pahimpia!
Kyllä, eräs baarista raahattu teki näin. Nähtiin vielä monta kertaa, koska kävi kotikaupungissani työmatkoilla. Oli todellakin perheellinen, mutta hyvästä riitti jaettavaa. Olin vaimolle kateellinen.