Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teille muille mies koskaan valehdellut nimeään?

Vierailija
12.04.2024 |

On taas överiouto keissi tulilla. Siis miehellä on nimi, mutta kertoi minulle eri version nimestään. Sitten oltiin miehen autossa ja auton jutskissa luki se miehen oikea nimi, ihmettelin sitä ääneen ja mies totesi jotain, että joo siinä on kirjoitusvirhe. Nyt sitten selvisi, että se oli miehen oikea nimi ja nimi jonka kertoi minulle ei ollut miehen nimi. Mitä ihmettä? Miksi joku tekee noin? 

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olettanut että suhteestanne tulee pitkä. Saattaa olla myös naimisissa.

Vierailija
2/59 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Oisko kolmella eri nimellä esiintynyt.

En muista enää selityksiä. Jotain tyyliin että eka käyttämänsä on taiteilijanimensä, toka versio lempinimi, ja 3. on se oikea. 🤪

Eipä edennyt juttu ensitreffejä pidemmälle, oli sen verran outo tapaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotit niin paljon että menit autoon hänen kanssaan? Eikä ollut taksikuski kyseessä?

Ei ole normaalia, jotain on pielessä. En jäisi selvittämään asiaa vaan olisin jo kaukana.

Vierailija
4/59 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤡

Vierailija
5/59 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luotit niin paljon että menit autoon hänen kanssaan? Eikä ollut taksikuski kyseessä?

Ei ole normaalia, jotain on pielessä. En jäisi selvittämään asiaa vaan olisin jo kaukana.

Luotettavan oloinen, siisti, perusmukava, töissä käyvä mies, jopa hieman tylsän oloinen. Tavattiin ekaa kertaa julkisella paikalla ja jätin tiedot miehestä kaverille. Ap

Vierailija
6/59 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nimeä, mutta pituutensa on. Väitti olevansa 179cm. Todellisuudessa itseäni korkeintaan 10cm pidempi, eli noin 172cm. 

Hänelle ei ollut tullut mieleen että tavatessa tuosta valheesta jää heti kiinni.

Vierailija
7/59 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole valehdellut, ei. 3 eri nimeä? 🤣

Vierailija
8/59 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valehtele nimeäni, mutta itselleni ei myöskään ole luontevaa kertoa koko nimeäni ihmiselle, jota en tunne kunnolla.

Vierailija
9/59 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittisovelluksissa on ihan viisastakin olla feikkinimellä. Koskaan tiedä mihin hulluun siellä törmää

Vierailija
10/59 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittisovelluksissa on ihan viisastakin olla feikkinimellä. Koskaan tiedä mihin hulluun siellä törmää

No ei tavattu deittisovelluksessa vaan ihan oikeassa elämässä ja mies esitteli itsensä tällä nimellä joka osoittautui, ettei ole hänen oikea nimi.

Vierailija
11/59 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M*ham*d

M*hamm*d

Tuosta saa jo 8 eri muhamettia.

Vierailija
12/59 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa olen usein tavannut sellaisia, jotka ovat siis itse tehneet itseään tykö luokseni, mutta kun pienen jutustelun jälkeen kysyn nimeä, ei sitä haluta kertoa. Sanotaan että ei sillä nimellä ole mitään väliä ja mitä omituisempia tarinoita olen kuullut siitä miksi edes etunimeä ei voi kertoa.

omasta mielestäni nimen kysyminen on normaalia. Jos sitä ei voi kertoa, on ihmisellä todella paljon salattavaa. 

onko kukaan muu kokenut samaa?

Vierailija
13/59 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarissa olen usein tavannut sellaisia, jotka ovat siis itse tehneet itseään tykö luokseni, mutta kun pienen jutustelun jälkeen kysyn nimeä, ei sitä haluta kertoa. Sanotaan että ei sillä nimellä ole mitään väliä ja mitä omituisempia tarinoita olen kuullut siitä miksi edes etunimeä ei voi kertoa.

omasta mielestäni nimen kysyminen on normaalia. Jos sitä ei voi kertoa, on ihmisellä todella paljon salattavaa. 

onko kukaan muu kokenut samaa?

Varmasti on jotain hämärää, jos ei pysty edes nimeään kertomaan. Lämpeneekö joku nainen sitten tuommoiselle? Mikä sun nimi on, ööööö, en mä haluu kertoo! 

Vierailija
14/59 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimen voi haluta salata, jos on esimerkiksi sellainen työpaikka, jota häpeää. Tuttu mies vaihtoi työpaikkaa ja poisti siinä yhteydessä tiedon työpaikastaan Fb:sta. Uusi työpaikka ei ollut yhtä *mediaseksikäs* kuin aiempi - ennemminkin lievää huvittuneisuutta herättävä.

Vierailija
15/59 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle venäläistaustainen mies valehteli nimensä ensitapaamisella koska ilmeisesti pelkäsi että suhtautuisin siksi nuivasti. Tokalla tapaamisella tunnusti.

Vierailija
16/59 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut vankilassa?

Vierailija
17/59 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/59 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimen voi haluta salata, jos on esimerkiksi sellainen työpaikka, jota häpeää. Tuttu mies vaihtoi työpaikkaa ja poisti siinä yhteydessä tiedon työpaikastaan Fb:sta. Uusi työpaikka ei ollut yhtä *mediaseksikäs* kuin aiempi - ennemminkin lievää huvittuneisuutta herättävä.

No sehän se vasta seksikästä onkin valehdella kaikesta.

Vierailija
19/59 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa olevan työkaverin olisi ehkä kannattanut.

Kertoi työmatkalla nimensä ja firmansa, ja yhden yön ilo alkoi vainota. 

Vierailija
20/59 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sehän se vasta seksikästä onkin valehdella kaikesta.

Tässä tapauksessa kuulostaa houkuttelevammalta, jos näkyy pelkkä koulutus. Aiempi työpaikka oli sympatioita herättävämpi, nykyinen aiheuttaa lähinnä myötähäpeää.