Onko teille muille mies koskaan valehdellut nimeään?
On taas överiouto keissi tulilla. Siis miehellä on nimi, mutta kertoi minulle eri version nimestään. Sitten oltiin miehen autossa ja auton jutskissa luki se miehen oikea nimi, ihmettelin sitä ääneen ja mies totesi jotain, että joo siinä on kirjoitusvirhe. Nyt sitten selvisi, että se oli miehen oikea nimi ja nimi jonka kertoi minulle ei ollut miehen nimi. Mitä ihmettä? Miksi joku tekee noin?
Kommentit (59)
Selitys on outo.
Mutta itse käytän toista nimeäni etunimeni sijaan, olen aina käyttänyt. Kaikki viralliset paperit on kuitenkin sillä virallisella etunimellä. (Nimi on vanhanaikainen ja kulkee suvussa). Ei siis ole aina huijausta, jos kerrottu nimi on eri kuin vaikka "auton jutskissa"
Juu, yksikin sanoi olevansa peräsuolenlaskeuma.
Sellaiset ovat niitä hauskoja ja komeita jännämiehiä. Sinä olet vain lelu.
Niin. 🥺
Kerran yksi Mohammed yritti valehdella nimekseen jonkun pohjoismaailaisen nimen.
Vierailija kirjoitti:
Niin. 🥺
Saatko oikeasti jotain tyydytystä tuon peräsuolilaskeutumasi kanssa joka keskustelupalstalla?????????
Ei oo nimeään valehdellut, mutta esitteli itsensä baarin terassilla kirkkoherraksi, oikea ammatti oli sit rikospoliisi.
Minulle ei ole koskaan miehet nimeään valehdelleet, mutta olenkin hoikka ja hyväkroppainen, nuorekas.
N67
Ei, mutta kerran en meinannut uskoa nimeä todeksi. Etu- ja sukunimi jo sinänsä, mutta yhdistettynä ammattiin, oli kuin suoraan Putouksesta ( tai ennen vanhaan Hullunkuriset perheet pelokorteista).
Kaikesta huolimatta hänestä tuli aviomieheni
Pitää sinua outona eikä halua kertoa nimeään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. 🥺
Saatko oikeasti jotain tyydytystä tuon peräsuolilaskeutumasi kanssa joka keskustelupalstalla?????????
En käy muilla palstoilla. Olen uskollinen tälle.
Johan siitä tulisi peräsuolenlaskeuma jos moneen paikkaan pitäisi kirjoittaa.
Niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. 🥺
En käy muilla palstoilla. Olen uskollinen tälle.
Johan siitä tulisi peräsuolenlaskeuma jos moneen paikkaan pitäisi kirjoittaa.
Niin.
Ehkä joku halpa kopio matkii minua?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten tuli juttelemaan, halusi vaihtaa numeroja ja aloittaa tapailun? Tällä feikkinimellään? Ap
On. Oltiin seurusteltu melkein vuosi kun huomasin yhdestä kirjekuoresta että sukunimi oli aivan eri kuin mitä oli minulle kertonut. Sitten tunnusti kun kysyin. Ei selittänyt syytä. Emme ole enää yhdessä.
On valehdellut, seuraavalla tapaamisella yritti tappaa. Sinuna juoksisin.
Valehtelen joskus baareissa nimeni ja joskus jotain muutakin. Ihan vaan sen takia että on tylsää aina puhua samoja juttuja. Vähän kokeilla että mihin se keskustelu voisi mennä. Teen siis tätä toisinaan jos tapaan satunnaisia ihmisiä ennalta sopimatta, ei siis mitään deittijuttuja.
Vierailija kirjoitti:
On valehdellut, seuraavalla tapaamisella yritti tappaa. Sinuna juoksisin.
Miten tämä niinkun tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten tuli juttelemaan, halusi vaihtaa numeroja ja aloittaa tapailun? Tällä feikkinimellään? Ap
Kirjoitin huonosti. Tarkoitin tämän yhtenä vaihtoehtona yleisesti ottaen enkä sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Niin. 🥺
No nyt selvisi miksi ne tytöt ei yläasteella pyytänyt sua bileisiin sekstailemaan. Ne aavisti jo etukäteen että parin vuosikymmenen päästä jankutat peräsuolenlaskeumasta. Ja ne pojat jotka kutsuttiin eivät jankuta. Niin pienestä se on kiinni. Kun on korvien välissä.
Jaxuhali!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimen voi haluta salata, jos on esimerkiksi sellainen työpaikka, jota häpeää. Tuttu mies vaihtoi työpaikkaa ja poisti siinä yhteydessä tiedon työpaikastaan Fb:sta. Uusi työpaikka ei ollut yhtä *mediaseksikäs* kuin aiempi - ennemminkin lievää huvittuneisuutta herättävä.
No sehän se vasta seksikästä onkin valehdella kaikesta.
Kuka tollo muutenkaan kertoo työpaikkaansa Facebookissa?
Ken Adams?