Onko miehen autolla merkitystä naisille?
Harvalle kelpaisi mies, jolla on itasha-tyylinen auto...
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. BMW- kuskeilla on pieni ku**i.
muuten ne bemarikuskit ovat kyllä täysiä kyrpiä
Onko naisen autolla väliä miehelle, kysyn minä.
Ei. Miehelläni ei ollut autoa kun tavattiin, eikä ole vieläkään 20 v jälkeen. 😄
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitää olla yli 50k auto jotta sakset aukeaa. Monet eivät vain kehtaa myöntää sitä.
Thottie19
Tässä tyhmyys tiivistyy.
Eipä juuri. Ainoastaan jos on kiinalaisvalmisteinen auto ja merkki, niin se olisi huono juttu. Koitan välttää kaikkea Kiinan hallinnon tukemaa ja tekemää parhaani mukaan. Kiinan hallinto tukee suoraan maan autonvalmistajia, eikä tuotantoketjua voida valvoa mitenkään. Lisäksi nämä uudet kiinalaiset sähköautot ja niiden hallintalaitteet päivitetään vain Kiinasta käsin, olipa auto missä päin maailmaa tahansa. Ei kiitos tälle.
Sillä on väliä, kuinka suuri %-osuus nettovarallisuudesta on autossa kiinni. Alle 0.5% optimi, ja ei velkaa.
Tätä ei kuitenkaan voi kysyä suoraan joten yleensä vaatimaton mutta toimiva ja siisti auto on pieni plussa.
Jos ajaa yli 40k€ maksavalla autolla ei ole kovin fiksu, ellei sitten tuo vastaa ~0.1% varallisuutta.
Ite ajan fillarilla ja julkisilla. Jos miehellä on auto, niin kiva jos ei leveile sillä ja jos kuskaa mua tekemättä siitä numeroa, niin hyvä niinkin. Jos taas vittuilee mun fillarista ja pitää itseään mua parempana, niin ei jatkoon.
Tosi paljon! Minulla ei ole ajokorttia. Mies kuljettaa metsämarjapaikoille ja kaikkiin korpiin sekä soille. Auton merkistä en välitä lainkaan, mutta vaalea näkyy metsätiellä ja parkkipaikoilla parhaiten. Pyöränkuljetusteline on myös tärkeä.