Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehen autolla merkitystä naisille?

Vierailija
12.04.2024 |

Harvalle kelpaisi mies, jolla on itasha-tyylinen auto...

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin yhdentekevä asia. Minulla on auto itselläkin, samoin kiva asunto ja hyvä palkka. En etsi elättäjää enkä menoilleni maksajaa, pystyn itsekin ostamaan mitä haluan. 

Vierailija
22/49 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on väliä, että auto on siisti ja sillä, miten mies käyttäytyy ratissa. Rento, rauhallinen, hyvin ennakoiva ajotyyli on tärkeä, kertoo hyvästä rauhallisesta temperamentista. 

Lisään vielä, että auton tulee olla vielä katsastettu ja kunnossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on väliä, että auto on siisti ja sillä, miten mies käyttäytyy ratissa. Rento, rauhallinen, hyvin ennakoiva ajotyyli on tärkeä, kertoo hyvästä rauhallisesta temperamentista. 

Tämä on kaikkein tärkeintä. Jotkut miehet kärsivät rattiraivosta ja sellaisen kanssa pelkääjän paikalla istuminen on äärimmäisen tuskallista. 

Vierailija
24/49 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin yhdentekevä asia. Minulla on auto itselläkin, samoin kiva asunto ja hyvä palkka. En etsi elättäjää enkä menoilleni maksajaa, pystyn itsekin ostamaan mitä haluan. 

Juuri näin.

Vierailija
25/49 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Audikuskit kierrän kaukaa.

Vierailija
26/49 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vihaa animea, joten itasha saa ihan varmana naisen näkemään punaista.

Vierailija
27/49 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain, jos jommallakummalla on peräsuolenlaskeuma. 

Niin. 

Vierailija
28/49 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kaikkein tärkeintä. Jotkut miehet kärsivät rattiraivosta ja sellaisen kanssa pelkääjän paikalla istuminen on äärimmäisen tuskallista. 

Mies jolta menee hermo ratissa, ei jatkoon. Näkee myös miten mies havainnoi ympärillään olevia, kunnioittaako muita tiellä liikkujia. 

Vierailija
29/49 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja ei ole. Itsellä on oikein hyvä auto ja sillä ajelen mutta se ei myöskään ole miehen auto joten hän ei sillä ajele. Joten miehellä on oltava auto, joka hänelle riittää ettei tarvise minun käyttää. Lisäksi kierrukka-Teslaa ei tarvisi olla, menee samaan myötähäpeäkategoriaan kuin Apple fanboit. 

Vierailija
30/49 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mulle merkitystä.

Vierailija
31/49 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän joku ökyauto olisi aikamoinen turn off. Tyyliin Ferrari. 

Vierailija
32/49 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sillä ole merkitystä mulle itsellenikäön et mikä auto mulla on kunhan ei ole mikään tyyliin  pallon  muotoinen. En tiedä onko naisille merkitystä eikä edes kiinnosta. En ole seuraa yrittänyt saada moniin vuosiin koska viihdyn yksin.

Vierailija
33/49 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Auton pitää olla max viisi vuotta vanha ja siistissä kunnossa. Siisteys on tärkeintä. 

Eli mun 26 vuotta vanha Porsche on ehdoton no-no?

Juuri sun kaltaisia välttelen.

Vierailija
34/49 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei sillä ole merkitystä mulle itsellenikäön et mikä auto mulla on kunhan ei ole mikään tyyliin  pallon  muotoinen. En tiedä onko naisille merkitystä eikä edes kiinnosta. En ole seuraa yrittänyt saada moniin vuosiin koska viihdyn yksin.

Tietenkin joillekkin on merkitystä ja joillekkin ei . Sinällään tyhmä tämä AP:n kysymys. Maailmassa ei ole olemassa asiaa millä olisi kaikille merkitys eikä sellaista mistä kaikki pitäisivät.

Vierailija
35/49 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilaiset autot on turn on!

Vierailija
36/49 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä silleen on, että jos sillä on joku uusi ja kallis auto, niin mulla kiinnostus laskee. Enemmän innostaa, jos sillä on joku hieno gravel.

Vierailija
37/49 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, kunhan ei ole Skoda, Dacia, Kia tai muu itäauto.

Kia on eteläkorealainen kuten sun Samsung puhelin

Vierailija
38/49 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää olla yli 50k auto jotta sakset aukeaa. Monet eivät vain kehtaa myöntää sitä.

Thottie19

Vierailija
39/49 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Jos miehellä on liian kallis tai jotenkin prameileva pirssi, hän on arvoiltaan liian erilainen mun kanssa. Jos näen tinderissä miehen poseeraamassa autonsa kanssa, edes "muka vahingossa" niin swaippaan vasempaan huolimatta siitä miten kiinnostava profiili muuten olisikaan.

Vierailija
40/49 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japanilaiset autot on turn on!

Mazda RX-8 itasha-teippauksilla kelpaisi? Hahmona on Bocchi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi