Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen itseni kanssa? :( Rakastun aina itseäni 20-30 vuotta vanhempiin. Ei ole provo ja kärsin.

Vierailija
14.09.2024 |

Voitte varmasti kuvitella millaisiin vaarallisiin ja nöyryyttäviin tilanteisiin nuori nainen joutuu kun aidosti ihastuu ja rakastuu itseään paljon vanhempiin miehiin. 

Tämä on ollut aina. Minulla väkivaltaisia, alkoholisteja ja huonosti käyttäytyviä kumppaneita ollut, he miltein 20 vuotta vanhempia. On ollut lapsiakin yhdellä. 

Ei tämä ole mitenkään hyvä asia. Tulen vain aina uudelleen nöyryytetyksi. Iän myötä tämä vain pahenee. Nyt olen kiinnostunut 55-vuotiaasta (lähes isäni ikäisestä) miehestä. Itse en ole täyttänyt edes kolmeakymmentä. 

Olen todella surullinen ja häpeän itseäni tämän vuoksi. Tiedän miten naurunalaiseksikin itseni olen tehnyt.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hyvä provo. Tap, tap..

Vierailija
2/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei ole. Olisipa edes joku paikka jossa tästä voi keskustella. 

Olen aina hävennyt suhteitani mutta aidosti rakastunut. Tiedän kuitenkin mitä muut ovat ajatelleet ja varmaan oikeassakin olleet. 

En minä silti kuitenkaan haluaisi asian olevan näin.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse olen 57v mies ja mulla on 23v tyttöystävä. En suostu tuntemaan asiasta syyllisyyttä ja olen itse asiassa helvetin onnellinen ja ylpeä että mulla on ollut näin hyvä tuuri.

Vierailija
4/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tasaantuu. Minä olin parikymppisenä samanlainen kuin sinä, mutta aloin nelikymppisenä pitää viisikymppisistä, ja nyt kuusikymppisenä itseni ikäiset ovat juuri passeleita.

Vierailija
5/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän ikäero tarkoita huonoa suhdetta jossa on väkivaltaa, alkoholia ja ikäviä asioita. Nyt on vika jossain muussa kuin ikäerossa. Tykkää vain vanhemmista miehistä, mutta etsi kunnollinen ja tunnollinen mies. 

Vierailija
6/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en pääse millään eroon mun fanaattisesta 20 vuotta vanhemmasta ihailijasta. Voisin luovuttaa sen sulle ilomielin.

Vierailija
7/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma.  Jatkuvasti, vähintään kolmesti päivässä rakastun vanhempaan.

Vierailija
8/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina hävennyt suhteitani mutta aidosti rakastunut. Tiedän kuitenkin mitä muut ovat ajatelleet ja varmaan oikeassakin olleet. 

-ap

Pötyä. Jokainen mies tietää, ettei nainne osaa rakastaa aidosti. Vain teeskennellä rakkautta ja välittämistä.

Vierailija
9/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, että mikä niissä muka kiinnostaa?

Vierailija
10/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Suomen edustavimmalla parillakin 30 vuotta ikäeroa. Sauli Niinistö ja Jenni Haukio. 

Kaunis pari, hyvin sopivat toisilleen. 

Vierailija
11/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna lopsaa jos lompsa ei aukea no ei sentää ole onnellinen jos olet rakastunut

Vierailija
12/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ikä ole este eikä ongelma, jos on raitis, kunnollinen ja tunnollinen. Mutta jossain kannattaa olla yläraja, ettei joudu omaishoitajaksi heti suhteen alussa. 

Vierailija
13/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset pitää miehekkäistä miehistä.

Vierailija
14/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä koet ettei tämä vanhempi mies jätä sinua, koska olet se nuorempi ja "kauniimpi".  Ja että hän on siten turvallisempi vaihtoehto ja kypsempi. Ikä ei vaan aina tuo kypsyyttä ja parisuhde ei pitäisi alkaa pelosta

Vierailija
15/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Mikä sun isäsuhteessa on mennyt vikaan kun haet huomiota isäsi ikäisiltä miehiltä, jopa perheellisiltä?

Vierailija
16/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Mitäs tossa nyt on? Ei loppujen lopuksi ketään kiinnosta kenen kanssa olet.

Vierailija
17/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset pitää miehekkäistä miehistä.

Kyllä sellainen 26-33v mies on jo ihan kypsä. Jos ei tuossa iässä ole kypsä, niin ei tule koskaan olemaankaan. Itse en usko tuohon että vasta 50 kymppisenä olet sitten kypsä. 

Vierailija
18/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan Suomen edustavimmalla parillakin 30 vuotta ikäeroa. Sauli Niinistö ja Jenni Haukio. 

Kaunis pari, hyvin sopivat toisilleen. 

Ihan kuin olisin jostain lukenut, että Jenni osti itselleen asunnon.

Vierailija
19/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin luonnollista, että nuori nainen rakastuu itseään huomattavasti vanhempaan mieheen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut. 

Vierailija
20/37 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, itse olen 57v mies ja mulla on 23v tyttöystävä. En suostu tuntemaan asiasta syyllisyyttä ja olen itse asiassa helvetin onnellinen ja ylpeä että mulla on ollut näin hyvä tuuri.

Onko tää "tyttöystävä" tasavertainen kumppani jo vuosien takaa vai vain nuori ja epävarma nainen jota pyörität just sen verran kun itse milloinkin koet tarpeelliseksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi