Junttila
Nyt leikataan kulttuuripalvelutkin olemattomiin. Eipä jää mitään tänne Purra ja Orpon saksien jälkeen ei edes teatteri, konsertit, ateneumit ole turvassa. Arvovalinta on selkeä köyhät ja kulttuuri sekä luonto turhia tämän hallituksen mukaan. Mitä meille jää niin ei yhtään mitään ja miten inspiroivaa on elää tälläisestä tylsyyttä uhkuvassa Suomessa betonibrutalismista keskellä missä kaikki vähänkin kaunis asua karsitaan.
Kommentit (4)
Suomen vihervasemmistolaiset kulttuupiirit kaipaakin hiukan ravistelua. Vois aloittaa siitä että hoitaisivatt omat hommansa edes jotenkin eikä käytetä aikaa hallituksen ja persujen haukkumiseen.
Itse en edes halua tukea suomalaista "kulttuuria", amatööri harrastelua.
Heh olen töissä. Entä sinä kun märehdit täällä? Lienet persu kommentistasi päätellen. Niin turha ja tyhjä.
Vierailija kirjoitti:
Suomen vihervasemmistolaiset kulttuupiirit kaipaakin hiukan ravistelua. Vois aloittaa siitä että hoitaisivatt omat hommansa edes jotenkin eikä käytetä aikaa hallituksen ja persujen haukkumiseen. Itse en edes halua tukea suomalaista "kulttuuria", amatööri harrastelua.
Ai niinkuin Ateneumia? Et varmaan myöskään katso elokuvia et kuuntele musiikkia etkä harrasta mitään kulttuuritapahtumia eikä lapsisikaan. Sanoisin että aika kuivaa ja tylsää elämää elät. Itse olen kulttuurin suurkuluttaja. Rakastan musiikkia, käyn teatterissa ja taidetapahtumissa niin ja kirjastossa. Myös museot on kiinnostavia tutkimista riittää. Niin ja juu tämä vihervassari rakastaa hyvää viiniä ihanan elokuvan sarjojen parissa. Vares, ja modernit miehet etc. Elämän laatua joka on kaiken tuen arvoista.Niin ja samoin näen luonnonsuojelun tärkeäksi meille kaikille ja kyllä en ottaisi heikoimmilta rahaa pois vaan rikkaammilta, joilla on mistä ottaa. samoin yritystuet urheilu tarkasteluun etc.
Mene töihin ja lopeta märiseminen.