Elämäni parani huomattavasti kun sain tyttöystävän
En ole enää masentunut ja odotan tulevaa kesää innolla kun pääsemme tyttiksen kanssa reissuun. Yleensä olen vihannut kesää ja kaikkea muutakin. Nyt en ole enää kyyninen ja negatiivinen vailla toivoa. Aurinko paistaa minulle nyt kirkkaana. Suosittelen muillekin naisen hankintaa. Kyllä se onnea tuo ja paljon. Älkää olko yksin. Elämä menee muuten pilalle.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, nyt on kostea mätäs joka yö saatavilla.
Miten tää sun suolla asuminen liittyy mihinkään?
Siis löysit tyttöystävän. Kuulostaa vähän pelottavalta, että ennen kaikki oli paskaa. Mitä jos tulee ero? Meneekö sulla pasmat sitten ihan sekaisin taas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen "hankkimista"? Miten sellainen "hankitaan"? Tilasitko jostain Itä-Euroopasta.
Minä tilasin ellokselta osamaksulla. Jos sattuu että on pahasti viallinen niin voi palauttaa takuu aikana.
Ompa kätevää. Näin yksinelävänä naisena voisi kanssa myös tilata tuommoisen naisen. Ei seksiin, vaan kotitöihin ja muuhun yhdessä tapahtuvaan puuhasteluun. Varmaan ei tarvi maksaa palkkaa, pelkkä kiintymys ja rakkaus riittää?
Minä tilasin just pelkkään seksiin. Mihin sitä naista muuten tarvitsee?
Taitaa olla kateellisia ihmisiä ketju täynnä kun on niin rankkaa vittuilua :D Mun kumppanilla oli samat fiilikset itsekseen ollessa, esim eka yhteinen joulu oli sellaista että piti vähän käydä läpi että miten perinteet menee kun ei ollut yksin halunnut niin moneen vuoteen viettää. Ja kesä oli täynnä seikkailua. Vuosipäivää vietettiin vähän aika sitten ja kaikki on mennyt hyvin.
Trollaajille ja vittuilijoille voin sanoa että syökää päänne kun ette muuta saa.
Tämä ei ole ennuste vaan vuorenvarma tieto: Tuo ei kauan kestä. Kun tyttö tajuaa millaisen pojan kanssa on ruvennut olemaan kuvailit sen itse eikä kuva ole miellyttävä et näe hänestä kuin perävalot.
Toivon että tyttöparka pelastautuu pian ja sinä hoidat angstisi etkä sälytä niitä jonkun muun tytön niskaan.
Ei ole sen rankempaa kohtaloa kuin olla jonkun surkimuksen kannattelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderistäkö löytyi?
Ihan elävästä elämästä löytyi tämä ihana nainen. Tindereitä ja muita en ole koskaan käyttänyt.
Onnen Pekka
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla kateellisia ihmisiä ketju täynnä kun on niin rankkaa vittuilua :D Mun kumppanilla oli samat fiilikset itsekseen ollessa, esim eka yhteinen joulu oli sellaista että piti vähän käydä läpi että miten perinteet menee kun ei ollut yksin halunnut niin moneen vuoteen viettää. Ja kesä oli täynnä seikkailua. Vuosipäivää vietettiin vähän aika sitten ja kaikki on mennyt hyvin.
Trollaajille ja vittuilijoille voin sanoa että syökää päänne kun ette muuta saa.
Itsestäni on ihanaa, että ihmiset löytävät onnen toisen ihmisen luota, jos kokee haluavansa elämäänsä parisuhteen.
Itse olen jopa hämmentynyt, että nykyinen suhteeni on kestänyt nyt jo kohta 7 vuotta. Suurimman osan aikuisuudestani olin viettänyt yksin. Jotain pientä fwb hauskanpitoa oli maisemissa, muttei mitään vakavaa. Olin koettanut myös seurustelua nuorempana, mutten koskaan ole haaveillut perheestä niin pitihän se ydinperheestä haaveileva sulho laskea paremmille apajalle 😀 Olin todella onnellinen myös hänen puolestaan, kun olen kuullut vuosien saatossa hänellä olevan vaimon ja lapsia, mitä hän elämältään halusi. Olisi ollut varsin surullista, jos olisi jäänyt elämässään sitten ikisinkuksi.
Niin, ihan leppoisasti arkeani elelen ja valitsisin tuon vietellä olevan miehen uudestaankin ;)
Minä myös haluan hankkia naisen, en itse oikein jaksa ja viitsi siivota. Onko jostain saatavissa ostosluetteloa? Kyllä elämä valostuisi varmasti tällekin mummolle
Vierailija kirjoitti:
Ottaako ahteriin?
Otatko itse?
Vierailija kirjoitti:
Ottaako ahteriin?
Otatko itse?
Naisystävän hankkiminen romahduttaa hygieniatason. Suoraan paketista, kattilasta tai pelliltä syöminen on terveellisempää, koska ruoka-astiat voivat olla saastuneita vaikkapa mikromuoveista. Naiset vaativat ettei saa syödä suoraan paketista.
No voi hellanlettas sentään.