Näetkö, mitkä värit sopivat sinulle?
Kommentit (29)
Itse en osaa yhtään katsoa :(.
Voisitteko auttaa? Minulla on vaalea iho, punertava ehkä. Siniset silmät. Tummat kulmakarvat. Pitkät kullanvaaleat (värjätyt) hiukset. Oma hiustensävy ruskea.
Mitkä värit minulle voisi sopia?
Toki näen, mikä omasta mielestäni sopii, mutta eri asia on, mitä muut asiasta ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Itse en osaa yhtään katsoa :(.
Voisitteko auttaa? Minulla on vaalea iho, punertava ehkä. Siniset silmät. Tummat kulmakarvat. Pitkät kullanvaaleat (värjätyt) hiukset. Oma hiustensävy ruskea.
Mitkä värit minulle voisi sopia?
Mun mielestä ei keltainen eikä oranssi, punaisen, violetin ja sinisen tummat sävyt kyllä. Kannattaa aina kuitenkin kokeilla ensin
Mullekin saa kertoa mikä kävisi. Hiukset on vaalean ruskeat, silmät vihertävän harmahtavan rusehtavat, iho ei kovin vaalea, muttei tummakaan (rusketun helposti)
Olen tumma talvi ja musta sopii aina.
Dramaattiset värit kai on ne, joiden katsotaan sopivan, mutta olen käyttänyt jostain 12-vuotiaasta lähtien käytännössä lähes pelkästään mustaa, koska pidän siitä ja se nyt vaan näyttää hyvältä.
Oletteko käyneet värianalyysissä vai luotatteko omaan silmään?
Tiedän, ja huomaan heti itsellä ja muilla ettei joku väri sovi ollenkaan.Tämä on jopa rasittavaa kun alan analysoimaan päässäni että tyypille sopisi paremmin se ja se väri.Töissä meillä on tummansiniset työvaatteet ja ne ei sovi minulle ollenkaan, muuta väriä ei tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, ja huomaan heti itsellä ja muilla ettei joku väri sovi ollenkaan.Tämä on jopa rasittavaa kun alan analysoimaan päässäni että tyypille sopisi paremmin se ja se väri.Töissä meillä on tummansiniset työvaatteet ja ne ei sovi minulle ollenkaan, muuta väriä ei tarjolla.
Kerropas mikä mulle sopisi. Kuvaus tuossa muutama viesti ylempänä.
Tiedän mitkä sopivat, mutta musta on ajan myötä edullisin ja monikäyttöisin. En edes pidä siitä.