Ärsyttääkö muita sukulaiset jotka hypettävät Coopia eivätkä enää osaa puhua mistään muusta?
Joo se Coop on uusi ja Rainbow korvaava tuotemerkki, mutta itse olen kohta saanut kuulla jo kolme viikkoa kuinka Coop on maailman paras tai parasta ikinä ja se alkaa itsellä tulla korvista ulos. Ja vaikka kuinka koitan vaihtaa keskustelun aihetta niin se palautetaan väkisin Coopiin vaikka puhuisit säästä koska "Coopin mozzarellat on pilven muotoisia ja muistuttavat pilviä."
Kommentit (38)
En ole koskaan kuullut kenenkään hypettävän mitään brändiä.
Coop coop coop! Paras elintarvikemerkki!
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kuullut kenenkään hypettävän mitään brändiä.
Miksiköhän tälle faktalle piti alapeukuttaa?
Omat sukulaiset, tuttavat, kaverit eivät käytä halppistuotteita.
Mitä tarkoittaa hypettäminen? Mikä coop?
Tänään aamulla näyttää piskevan tosi tyhmiä provoja. Jo poistettu Amazon ja tämä. Joskus palstan provoisaakin oli laatua.
Onhan se hyvä kunnon mittari. Nykyään armeijassakaan miehet ei jaksa juosta kuin 3300m, kun vielä muutamia vuosia sitten keskiarvo oli 2600m. Yli neljän tonnin juoksiat on nykyisin harvassa.
Taitaa Ap:n sukulaiset olla yhdensuunnan tie tyyppiä. Aina hurahdetaan yhteen asiaan, ostetaan vaikkapa auto täyteen sateenvarjoja tai kaikkien suomen kauppojen maksalaatikot kun on tarjouksessa.
Vierailija kirjoitti:
Milloin S-ryhmä tekee Coop-tanssin?
Ja Coop biisin, jonka esittää... rummun pärinää... Coop Arponeeeen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen halppistuotteita? Halpistuotteitako tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Toisin kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Eiks Coop ole brittien Prisma?
Coop on sveitsiläinen osuustoimintaryhmä.
Anoppi kehuu vain itseään, muut miehen puolen sukulaiset ovat hiljaa ja häpeävät narsistin esiintymistä.
Mun sukulaiset kertailevat omia ja suvun sairauskertomuksia. Jotta ei tule liian yksitoikkoista, niin joku on lukenut tai nähnyt telkkarista jostain kamalasta taudista, ja sitä taivastellaan.
Joten, coopin hypetys olisi ihan tervetullutta!
Milloin S-ryhmä tekee Coop-tanssin?