Onko Helsingissä vielä koleaa?
Kannattaako varautua viimaan? Taitaa olla vielä aika vilpoisaa, vaikka aurinko paistaisikin. Lomalle tulossa.
Kommentit (17)
On ja seuravaksi viikoksi luvattu kylmää. Minulla on talvitakki, pipo ja hanskat.
+11 astetta näyttäisi olevan. Kova tuuli ainoastaan kiusaa. Hiekan pölyä ilmassa aivan sairaasti.
Villaa ylle vielä, niin se vaan on.
Kylmää ensi viikolla jopa lunta. Nytkin tuuli tekee ilman viileäksi kuten tavallisesti Helsingissä.
Nyt vielä lämmin, päälle kymmenen astetta, mutta tuulista. Ensi viikolla viileämpää.
Aurinkoista mutta kova kylmä merituuli puhaltaa.
Vierailija kirjoitti:
On ja seuravaksi viikoksi luvattu kylmää. Minulla on talvitakki, pipo ja hanskat.
Itse olen jo joku aika sitten pessyt talvivaatteet ja laittanut kaappiin odottamaan seuraavaa talvea. Itseäni ei pieni viileys haittaa.
Tuuli on aivan kamala. Pipoa ei tarvitsisi, mutta hiukset on koko ajan silmillä eikä huppu pysy päässä. Hiekka pöllyää. Auringossa on lämmintä, mutta kyllä minä vielä vuorellista takkia ja hanskoja pidän.
Kannattaa käyttää merinopaitaa aluspaitana, se on yhtä ohut kuin t-paita mutta lämmittää ihanasti ja toppatakista voi luopua. Joskus laitan kaksi merinoa päällekkäin kun ne ovat niin ohuita. Varmasti tarkenee kevyelläkin takilla.
Vierailija kirjoitti:
Tuuli on aivan kamala. Pipoa ei tarvitsisi, mutta hiukset on koko ajan silmillä eikä huppu pysy päässä. Hiekka pöllyää. Auringossa on lämmintä, mutta kyllä minä vielä vuorellista takkia ja hanskoja pidän.
Vuorillista.
T. Pilkku-Pirjo
Vierailija kirjoitti:
Aurinkoista mutta kova kylmä merituuli puhaltaa.
Kävin toteamassa Jätkäsaaressa, ja paikkansa pitää.
Vierailija kirjoitti:
Entä haiseeko ?
Ei haise. Aurinko paistaa. Ja mitä lähempänä rannikkoa, sen komeampaa. Kannattaa varautua. Itse asun pohjoisella puolella Helsinkiä ja täällä on +13. Tuuli on raaka täälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä haiseeko ?
Ei haise. Aurinko paistaa. Ja mitä lähempänä rannikkoa, sen komeampaa. Kannattaa varautua. Itse asun pohjoisella puolella Helsinkiä ja täällä on +13. Tuuli on raaka täälläkin.
No joo komeampaakin. 😂 Siis myös koleaa.
Entä haiseeko ?