Näkeekö Kela-sossu kaikki tilini Suomessa? vai vain sen, jonka ilmoitan? näkeekö S-tilin?
Joku sanoi, että S-pankin tlilä ei Kela-sossu näe! siis ensi kuusta alan saamaan sossu-Kelan toimeentuloa 350 e kk
ja mulla on säästössä Norjassa 26 000 e ja 4000 e luottokortti sinne
AINOA ongelma:
"Luottokortista tulee lasku erikseen, ei sitä voi maksaa suoraan säästötililtä."
" luottokorttilasku on maksettava toisen pankin tililtä mutta maksuaikaa on reilusti. Norwegianin tililtä voit siirtää rahaa vain ilmoittamallesi vastatilille, et voi käyttää sitä laskujen maksamiseen.
jo on vi t un outoo, voiko sillä säästötillä maksaa edes laskuja? vai vain siirtää suomen tilille rahaa? enhän mä voi siirtää mitään kun sossu katsoo ne säästöt tuloiksi?!?!?!
TOISAALTA minulla on Suomessa Danske ja S-pankkitilit, jos siirrän Norjan säästötililtä aina rahaa S-pankkitilille, niin NÄKEEKÖ Sossukela sen S-pankin tilin myös JOS EN SIIS ILMOITA SITÄ PÄÄTILIKSENI SUOMEEN OLLENKAAN vaan pelkästään ton Dansken tilin jonne myös kaikki korvaukset tulee?
eli en voi käyttää tililä koska saan sossun tuloja Suomessa!!!!!!!! luottokorttikin on 4000 e bank norwegian mutta sitä ei voi lyhentää säästötililtä vaan pitää käyttää rahat Suomen tilillä!
Kommentit (24)
Kela saa tiedot tileistä, jos herää epäilys että on muitakin tilejä kuin mitä olet heille ilmoittanut. Se tietää haastetta käräjäoikeuteen.
Vierailija kirjoitti:
Kärsitkö peräsuolen laskeumasta vai mihin tarvitset tukia?
Kaalipierujen aiheuttamasta hapenpuutteesta.
AP
Jos tuo on totta, ettei kela tiedä kuin ne tilit, jotka asiakas ilmoittaa, niin veikkaan että tukien väärinkäytöksiä on pilvin pimein. Ettei tämmöistä porsaanreikää olisi kela keksinyt tukkia. Uskomatonta.
Minulla on nordeassa tili ja oli osuuspankissa 10 vuotta eikä kela tiennyt siitä mitään kun säästin sinne rahaa autoa varten. 20 tonnia säästin ja sitten ostin auton ja lopetin tilin.