Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Vero Modan vaatteet pientä kokoa?

Vierailija
11.04.2024 |

Onko? Vai vastaako yleisesti kokoaan?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienempiä kuin lindexin

Vierailija
2/18 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat pieniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vero Moda Curve -malliston tuotteet sen sijaan ovat reiluhkoja.

Vierailija
4/18 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienempiä kuin lindexin

Aijaa. Oho. Itse olen järkyttynyt kuinka pientä mitoitusta Lindexin farkut/housut on! Mekot, paidat ym. ihan normaalia, jopa reilua mitoitusta, mutta housut todella napakoita...

Vierailija
5/18 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vero Modan on mielestäni ihan "normaalia" mitoitusta, mutta Onlyn pientä... Näitä myydään yleensä samoissa paikoissa. 

Vierailija
6/18 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä sain kanssa kunnon kehonkuva-meltdownit taannoin Lindexissä, kun en mahtunut YKSIINKÄÄN puljun farkkuihin! Ja olen normaalisti 42/44-kokoa.

Vierailija
7/18 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin jotkut Vero Modan takit ovat tosi pientä mitoitusta, M-kokoinen parkatakki vastasi enemmänkin S-kokoa.

Vierailija
8/18 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mä sain kanssa kunnon kehonkuva-meltdownit taannoin Lindexissä, kun en mahtunut YKSIINKÄÄN puljun farkkuihin! Ja olen normaalisti 42/44-kokoa.

Sama. Käytän yleensä koon 38 vaatteita. Jopa ne koon 42 farkut meinasi saada hengityksen salpautumaan... Ja lahkeet laahasi maata. Outoa kyllä. 

Vierailija
9/18 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole. Koot ovat pysyneet samanlaisina, ihmiset kasvaneet.

Vierailija
10/18 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fakta on, että eri vaatemerkeillä koot todellakin vaihtelee.

Vierailija
11/18 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin jotkut Vero Modan takit ovat tosi pientä mitoitusta, M-kokoinen parkatakki vastasi enemmänkin S-kokoa.

Etenkin, jos on harteikas ja/tai rintava, niin ei istu päälle. 

Vierailija
12/18 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onlyn vaatteiden s oli minulle sopiva silloin kun painoin 45 kg. Vero modan vaatteet ovat mielestäni ihan normi nuorisovaatekokoa.

Vierailija
13/18 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mee kurrkkaamaan,sitten näet,,onko putiikki kaukana kun et toea siellä

Vierailija
14/18 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne on aika normaalia kokoa? Ehkä ennemmin sieltä asteikon pienemmästä kuin suuremmasta päästä ja malliltaan harvoja ei-kurvikkaille suunnattuja (anteeksi ilmaus, mutta siis tämä c vai d -mitoitus, mikä Suomessa tuntuu olevan vallalla valmisvaatteissa, joka edellyttää istuakseen lantion kaarta ja vähintään c-koon rintoja).

Käytän pääosin kokoa 34-36 muidenkin valmistajien vaatteissa, Espritiltä menee myös koko 32 joissain vaatteissa ja ihan sama noin 34/36 (tai vastaavasti XS/S) käytössä noissa vero modan vaatteissa.

Vierailija
15/18 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fakta on, että eri vaatemerkeillä koot todellakin vaihtelee.

Jep. Jonkun merkin S on toisen merkin XL. Sitten kun löydät jonkun luottomerkin niin vuoden päästä ne koot ja vaatteiden mallitkin on myllätty taas ihan uuteen uskoon.

Vierailija
16/18 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ne on aika normaalia kokoa? Ehkä ennemmin sieltä asteikon pienemmästä kuin suuremmasta päästä ja malliltaan harvoja ei-kurvikkaille suunnattuja (anteeksi ilmaus, mutta siis tämä c vai d -mitoitus, mikä Suomessa tuntuu olevan vallalla valmisvaatteissa, joka edellyttää istuakseen lantion kaarta ja vähintään c-koon rintoja).

Käytän pääosin kokoa 34-36 muidenkin valmistajien vaatteissa, Espritiltä menee myös koko 32 joissain vaatteissa ja ihan sama noin 34/36 (tai vastaavasti XS/S) käytössä noissa vero modan vaatteissa.

Sitten taas nämä Vero Modan curvy -mallistot vaativat sen leveän lantion... Eli suunniteltu niille, joilla on alakroppa suuri, mutta vatsasta hoikkia...

Vierailija
17/18 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vero Moda Curve -malliston tuotteet sen sijaan ovat reiluhkoja.

Tarkoitettu pitkille ihmisille.

Vierailija
18/18 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Lindexissähän on kokoon 50 asti farkkuja. Tiedän, koska ostin just sellaiset. Ja olen kokoa 2XL eli mun mielestä ihan linjassa sen kanssa.

Sen tosin sanon, että niiden koot voi heittää paljon, koska mulla on kahdet koon 46 farkut sieltä ja vielä samaa Ella-mallia joista toiset mahtuu hyvin ja toisista ei saa ees nappia kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi