Onko tori.fissä myynti yhtään piristynyt?
Kun uudistus tuli niin hiljeni paljon. Itse yleensä vain ostan, selaan toria päivittäin ja hakemiini kategorioihin ei tule kyllä tällä hetkellä lähellekään sitä määrää tavaraa myyntiin kuin vielä ennen uudistusta. Ennen uudistusta myin välillä jotain, mutta nyt en ole hetkeen myynyt, olen vain lukenut että ilmoituksia ei uudistuksen tultua ole katsottu kovin paljon. Mutta onko myynti yhtään nyt piristynyt? Itse voisin ostaa parikin asiaa, mutta ei ole tullut sellaisia myyntiin edes.
Kommentit (53)
Laitoin 3 päivää sitten toriin naisten vaatteita. Kunto lähes uusi. Yhtä ilmoitusta katsonut 2 ihmistä, muita pyöreä nolla.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Hiljaista on. Mulla on torissa n 30 ilmoitusta aina, usein toista sataa.
Laitoin vaatteet Vindedtiin ja muut vein kirppikselle
Saako Vintedistä hyvin rahaa myyjänä?
Hiljaista on edelleen. En myy diilillä koska en aio tulla huijatuksi. En tiedä onko se sitten syynä vai ylipäätään vähän ostajia. Eikä tämä kevät ole koskaan ollut parasta myyntiaikaa. Ei käy kauppa myöskään huutonetissä tai facebookissa. Huutonetissä katselukerrat on selvästi lisääntyneet mutta ei tule kauppoja juuri ollenkaan. Hyvä jos 2 kertaa kuukaudessa jotain menee.
Katseluita ei tule kuin ihan yksittäisiä. Siitä huolimatta sain äsken myytyä yhden jutun, ostaja oli kuulemma tullut etsimään juuri sitä ja oli pitkään sitä halunnut ja etsinyt. Kyseessä oli vähän harvinaisuus, joita ei ole saanut kaupasta vuosiin. Lastenvaatteet, naisten vaatteet, korut ym ei näytä menevän nyt ollenkaan.
Jos katsoo Google Trends -palvelusta Toria, niin sen kiinnostus hakukoneen mukaan on laskenut 75-100%-väliltä 25%:n paikkeille.
Olen myynyt tehosekoittimen, tarjoiluvadin, puutarhakalusteet, pöydän ja yöpöydän. Nämä kaikki uudessa Torissa.
Reilun tonnin hintainen syntikka oli myynnissä 14 tuntia, ensimmäinen kyselijä osti pois eikä yrittänyt edes tinkiä. Muutaman kympin tavaroista tulee sitten niitä tinkausviestejä, joihin en kylläkään koskaan vastaa mitään.
Ostajat ostaa, tinkaajat tinkaa.
Uuden torin aikana en ole myynyt mitään. 10 ilmoitusta. 1 kysely.
Vierailija kirjoitti:
Olen myynyt tehosekoittimen, tarjoiluvadin, puutarhakalusteet, pöydän ja yöpöydän. Nämä kaikki uudessa Torissa.
Vissiin noudettuna?
Minulla on 86 ilmoitusta, suurin osa uuden torin aikana laitettuja. Yhdet kaupat uuden torin aikana olen tehnyt, naapuritalossa asuva kävi ostamassa erään pienen tavaran kympillä.
3 euron tavarasta joku kyseli, että mikä on viimeinen tiukka hinta...välillä vetää ihan sanattomaksi tuo touhu.
Ei pysty kykeneen! Siis puhelimella selaaminen ei onnistu. En tajua miksi ne ei korjaa sitä.
Myin pari päivää sitten telkkarin. Ostaja kävi saman päivän iltana kun ilmoitus oli sinne laitettu. Ilmoitusta katseltu noin 50 kertaa ja tuli neljä yhteydenottoa. Eli tuon perusteella ei ole mitään valittamista.
Hyväkuntoista, toimivaa ja ehjää tavaraa myyntiin ja hinta kohdilleen, niin kauppa käy. Vaatteet (ainakaan aikuisten) eivät ole se paras myyntiartikkeli, ei edes kirppareilla.
Minä en saa edes katseluita enää. Joku oli yhden merkinnyt suosikiksi, mutta ei käynyt lukemassa edes.
Laitoin viikko sitten ilmoituksia, katselukertoja on kertynyt kullekin kohteelle 10-20. Normaalisti tuossa ajassa katselukertoja on kertynyt vähintään 100+, eli joku tuossa mättää. Mikään ei mene enää kaupaksi.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin viikko sitten ilmoituksia, katselukertoja on kertynyt kullekin kohteelle 10-20. Normaalisti tuossa ajassa katselukertoja on kertynyt vähintään 100+, eli joku tuossa mättää. Mikään ei mene enää kaupaksi.
Sama täällä. Olen myynyt vuosia lastenvaatteita torissa. Yleensä saan ilmoitukselle ekana päivänä 30-50 katselukertaa. Ja jos ei mene heti, niin viikossa yleensä tuli 100-200 katselukertaa. Ja yleensä kaikki meni kaupaksi. Tällä hetkellä ei tule välttämättä katselukertoja yhtään. Hyvällä tuurilla viikossa noin 12.
Vierailija kirjoitti:
3 euron tavarasta joku kyseli, että mikä on viimeinen tiukka hinta...välillä vetää ihan sanattomaksi tuo touhu.
Itse asun Espoossa ja ilmoituksissa lukee nouto Espoosta tai postitus. Kaupat tyssäsi siihen, ettei ostaja halunnut maksaa posteja eikä myöskään ollut halukas liikkumaan minnekään Helsingin Hakaniemestä, oletti että minä kiikutan tuotteen hänelle kotiovelle.
Ei. Hiljaista on. Mulla on torissa n 30 ilmoitusta aina, usein toista sataa.
Laitoin vaatteet Vindedtiin ja muut vein kirppikselle