No onko se niin noloa, jos keski-ikäisellä näkyy tiukassa paidassa hiukan ylimääräistä vyötäröllä?
En jaksaisi pitäytyä pelkissä tunikoissa. Olen vielä aika hoikka, mutta en enää täysin rasvaton vyötäröltä.
Miten te muut keski-ikäiset toimitte?
Kommentit (50)
Noloa on kysellä muiden mielipiteitä.
Mua hävettää tuo mun röllykkämaha. Yritän laittaa sitä muka piiloon, mutta peili paljastaa että sieltä se näkyy, vaikka mitä paitaa koitan laittaa päälle. Pahin on paita, jonka helma ulottuu liian korkealle. No, menen kauemmas peilistä. Kohtele hellyydellä mahaasi ja juttele sille. Voit vähän puristellakkin sitä ja kysyä miten tänään menee.
Päätin 41-vuotiaana alkaa pitää crop toppeja tietyissä tilaisuuksissa, koska ajattelin että on hyvä edustaa keskikokoisten keski-ikäisten oikeutta pukeutua miten tykkää. Nyt 42-vuotiaana pidän edelleen crop toppeja mutta painoa on lähtenyt kymmenen kiloa koska oli sittenkin kivempaa olla vähän timmimpi. Nyt vähän jo mietin kehtaako näiden näkyvien vatsalihasten kanssa enää pitää mokomia mutta pidän silti.
Vierailija kirjoitti:
Päätin 41-vuotiaana alkaa pitää crop toppeja tietyissä tilaisuuksissa, koska ajattelin että on hyvä edustaa keskikokoisten keski-ikäisten oikeutta pukeutua miten tykkää. Nyt 42-vuotiaana pidän edelleen crop toppeja mutta painoa on lähtenyt kymmenen kiloa koska oli sittenkin kivempaa olla vähän timmimpi. Nyt vähän jo mietin kehtaako näiden näkyvien vatsalihasten kanssa enää pitää mokomia mutta pidän silti.
Mikä on crop toppi?
Osta sopivan kokoinen paita. Ei sen tarvitse olla mallia teltta eikä ihan makkarankuori.
Lapsenlapsi näytti minulle telkkarista näyttelijää ja kysyi: eikö olisi hyvä Bond? Minä olin aika hölmistynyt, komea kaveri muuten, mutta tyköistuva paita ja selvästi näkyvä vatsakumpu.
Ei tyköistuvuus kaunista, jos on ekstraa.
Mä olen 50 v, enkä välitä enää yhtään siitä, että keskivartalo on kuin tynnyri. Käyn salilla 3-4 krt/vko, lisäksi kävelen ja käyn vesijumpassa ja vesijuoksemassa. En tupakoi, enkä ole juonut pisaraakaan alkoholia yli neljään vuoteen. Ylipainoa kuitenkin on ja se kaikki kerääntyy nyt tuohon keskivartaloon. Edestä ja takaa näytän ihan sutjakalta, mutta sivukuva on kuin sellaisen pallomahaisen miehen, jonka housujen vyötärö on mahan alla. Kroppa on siis malliltaan samanlainen kuin esim. Masterchefissä tuomaroivan Helena Puolakan. Ei auta mikään muutaman kilon painon pudotus, niin enpä jaksa enää stressata, eikä oikeasti kiinnosta, onko jonkun mielestä noloa.