No onko se niin noloa, jos keski-ikäisellä näkyy tiukassa paidassa hiukan ylimääräistä vyötäröllä?
En jaksaisi pitäytyä pelkissä tunikoissa. Olen vielä aika hoikka, mutta en enää täysin rasvaton vyötäröltä.
Miten te muut keski-ikäiset toimitte?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Mietin juuri itse samaa, kun tajusin että tuleviin häihin (ei omiin) ajattelemani mekko ei näytä samalta kuin silloin kun ostin sen (noin 5 kk sitten, painoa on tullut parisen kiloa). En ole lihava, mutta vatsa ei ole litteäkään. Tuli kauhea stressiaalto kunnes tajusin että mitä jeesuksen väliä sillä on jos vatsa näkyy siinä mekossa. Siis että se ei ole litteä. Jos se jotain ahdistaa niin katsokoot muualle.
No kyllä pari kiloa saa helposti pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Mietin juuri itse samaa, kun tajusin että tuleviin häihin (ei omiin) ajattelemani mekko ei näytä samalta kuin silloin kun ostin sen (noin 5 kk sitten, painoa on tullut parisen kiloa). En ole lihava, mutta vatsa ei ole litteäkään. Tuli kauhea stressiaalto kunnes tajusin että mitä jeesuksen väliä sillä on jos vatsa näkyy siinä mekossa. Siis että se ei ole litteä. Jos se jotain ahdistaa niin katsokoot muualle.
Totta, ajattelin tiputtaa kymmenisen kiloa varmaan syksyllä. Juuri nyt ei riitä sen paremmin aika kuin motivaatiokaan. Ja päätin sen ahdistusaallon jälkimainingeissa olla välittämättä asiasta tippaakaan. Se mekko on upea, litteällä vatsalla tai pienellä pömpöllä.
Nolompaa on jos peräsuolenlaskeuma näkyy töissä!
Vierailija kirjoitti:
"Hiukan" Taitaa tarkottaa vähintään kahta erottuvaa vatsamakkaraa.. Hyi!
No vuosi sitten lääkäri kirjoitti "hyvin hoikka". Sen jälkeen tullut 4 kg. Laske siitä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, ajattelin tiputtaa kymmenisen kiloa varmaan syksyllä. Juuri nyt ei riitä sen paremmin aika kuin motivaatiokaan. Ja päätin sen ahdistusaallon jälkimainingeissa olla välittämättä asiasta tippaakaan. Se mekko on upea, litteällä vatsalla tai pienellä pömpöllä.
Ei riitä aika syödä vähemmän?
Vierailija kirjoitti:
Jos sitä on oikeasti vain vähän, niin ei se mitään. Mut tämä "hiukan" on yleensä liioiteltua, vähän samanlainen kuin treffi-ilmoituksessa lukeva "normaalipainoinen". Yleensä kyseessä on ryhävalas.
Siivoa suusi, penska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sitä on oikeasti vain vähän, niin ei se mitään. Mut tämä "hiukan" on yleensä liioiteltua, vähän samanlainen kuin treffi-ilmoituksessa lukeva "normaalipainoinen". Yleensä kyseessä on ryhävalas.
Siivoa suusi, penska.
Kalahti ja älähti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. En syö kovin paljon nytkään. Ei riitä aika suunnittelemaan ja valmistamaan vhh-ruokia. Niillä paino putoaa kuin huomaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta se tuskin auttaa. Kokeilisin mieluummin kävelylenkkejä, tiukkaa vatsatreeniä ja höttöhiilareiden vähentämistä.
Tiukka vaate on nolo, ellei päälle ole puettu asiallista jakkua.
Tiedättekö, kyllä on ihanaa olla jo keski-iän ylittänyt, itsensä aikapäiviä sitten löytänyt ja tyytyväinen itseensä muiden mielipiteistä väittämättä!
3- vuotiaana: Katsoo itseään peilistä ja näkee prinsessan.
8- vuotiaana: Katsoo itseään peilistä ja näkee Tuhkimon.
15- vuotiaana: Katsoo itseään peilistä ja näkee ruman sisarpuolen
"Äiti, en voi lähteä ulos tämän näköisenä!"
20-vuotiaana: Katsoo itseään peilistä ja näkee liian lihavan tai liian laihan, liian lyhyen tai liian pitkän, liian rintavan tai liian laudan, mutta päättää siitä huolimatta lähteä ulos.
30-vuotiaana: Katsoo itseään peilistä ja näkee liian lihavan tai liian laihan, liian lyhyen tai liian pitkän, liian rintavan tai liian laudan.. ja toteaa, ettei ole aikaa parannuksiin joten lähtee ulos joka tapauksessa.
40-vuotiaana: Katsoo itseään ja näkee liian lihavan tai liian laihan, liian lyhyen tai liian pitkän, liian rintavan tai liian laudan... mutta toteaa, että "No, ainakin olen puhdas!" ja lähtee ulos joka tapauksessa.
50-vuotiaana: Katsoo itseään peilistä ja näkee että "on". Ja menee ihan minne itseä huvittaa.
60-vuotiaana: Katsoo itseään peilistä ja palauttaa mieleensä kaikki ne ihmiset, jotka eivät enää edes voi katsoa itseään. Menee ulos, valloittaa koko maailman, löytää viisauden, ilon ja kaikki hurmaavat mahdollisuudet ja nauttii elämästään täysillä.
80-vuotiaana: Ei vaivaudu enää katselemaan itseään peilistä. Pistää violetin hatun päähänsä ja menee ulos pitämään hauskaa koko maailman kanssa.
Mikään muu ei ole noloa kuin nolottelijat ja nolaajat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta se tuskin auttaa. Kokeilisin mieluummin kävelylenkkejä, tiukkaa vatsatreeniä ja höttöhiilareiden vähentämistä.
Ja tämä on ihan oma kokemus. Paino ei ole muuttunut mihinkään, mutta kyljet ja vatsa on kiinteät sen entisen housujen kauluksen päällä roikkuvan röllykän sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Eihän ne nuoremmatkaan häpeä tursuavia makkaroitaan, eikä tarvi vanhempienkaan. Itse en keski-iässä välitä enää pätkääkään tuollaisista "onko noloa" jutuista. Pukeudun mihin pukeudun, ihan sama mitä muut siitä miettii. Enkä varsinkaan ala häpeilemään ulkonäköäni tai yleensäkään ajattelemaan sitä, vaikka makkaroita ja pömppöä ja riipputissiä löytyy.
Sääli ettet välitä, sun kroppa ja terveys kyllä välittää. Ja jos treenaisit ittes kuntoon, niin mieliala olis sunkin iässä 100x korkeampi. Ja pystyisit ja jaksaisit vielä tehdäki jotain erikoista ja mielenkiintoista.
Mut riipputissit toimii hyvinä kärpäslätkinä.
🤣 Sanoo provoava surkea olmi joka viettää päivänsä vauvapalstalla. Tsiisus miten ala-arvoista tekstiä jopa teikäläiselle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siivoa suusi, penska.
Kalahti ja älähti.
Aina kun täällä käy nämä sanat reppanat on täällä hokemassa samoja väsyneitä juttujaan. Mikä sullakin on hätänä? Hae nyt hyvä ihminen apua kun ei näytä tuo mitä nyt teet auttavan
Ehkei sulla ole ongelmaa jos olet vielä hoikka. Itse en pitäisi paitsi kotona, koska en halua järkyttää muita. On ihan neuletta kaupassa jos löytää sopivaa ja kevyttä paitaa, joka ei mene myötäisesti.
Aivan yks ja sama, mitä mieltä joku muu on minun pukeutumisestani. Helpottaa kummasti elämää, kun lakkaa välittämästä muiden täysin triviaaleista mielipiteistä.
Pelkkä napakka pitsibody sopii hyvin jakun alle, seksikäs olo. Silottaa ongelmakohtia.