Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko purkautua edes johonkin...=(

Vierailija
21.01.2007 |

Tilanne on lyhyesti selitettynä tällainen...

Tapasin syksyllä ihanalta tuntuvan miehen. Hän tuntui oikein ihanalta, hellältä ja hyväksyi heti lapseni. Melko nopeasti tapaamisemme jälkeen hänelle tuli " asunto-ongelmia" ja pyysi saada muuttaa luokseni. Pienen harkinnan jälkeen hyväksyin tämän.

Kuukausi meni oikein ihanasti, sitten mies alkoi ryyppäämään, purki stressiään ja pahaa oloaan menneisuudestään minuun. Juodessaan hän suuttuu mitä pienemmistä asioista ja " pimahtaa" niin että heittelee tavaroita, rikkoo niitä ja kerran puristi mua kurkusta.

Heti tämän alettua sanoin että tämä on loppu, en halua jatkaa tätä ja pyysin häntä lähtemään. Hän sanoi, ett tämä on nyt myös hänen kotinsa, ei lähde mihinkään ja sanoi heitävänsä minut pihalle..

Toistuvasti olen yrittänyt selittää hänelle, että en halua jatklaa suhdetta. Hän pyytää anteeksi ja vannoo parantavansa tapansa, mutta on minun syyni, että annan aihetta juoda ja suuttuua, koska en halua muuta kuin erota.

Mitä ihmettä teen?? Onko tosiaan ainoa vaihtoehto, että pakkaan tavarani kodistani ja muutan pois? Tällä paikkakunnalla on vain vaikea saada uutta kämppää...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo se asuntoosi muuttaminen oli sitä.

Olet vastuussa itsestäsi ja lapsestasi ja teidän hyvinvoinnista, et siitä miehestä. Vaikka hän uhkaisi tappaa itsensä, vaikka hän lupaisi parantaa tapansa tai vaikka hän vannoisi tuovansa sinulle kuun taivaalta. Mitä pikemmin hankkiudut hänestä eroon, sitä helpommalla pääset tai toisinpäin, kun se pitkistyy niin se mutkistuu.

Vierailija
22/26 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tapauksessani kävi myös niin, että mies pyysi saada asua " vähän aikaa" luonani kunnes löytäisi itselleen paremman asunnon. No, jäipähän notkumaan hyvinkin pitkäksi aikaa... Eroon ei meinannut päästä mitenkään! Pyysin, anoin, uhkailin, lahjoin ja vaikka mitä, että mies olisi kerännyt kamppeensa ja häipynyt. Mutta ei... Hän kun oli muka niin rakastunut jne. Samaan aikaan kuitenkin kännipäissään rähjäsi ja löi, teki elämästi helvettiä!

Uhkaili myös itsensä tappamisella (ja monien muidenkin), mutta sanoin että antaa palaa vaan jos siltä tuntuu, minä en ole vastuussa hänestä. Hän valitsi tuon tien itse, en minä.

Näin jälkikäteen ajateltuna olisi pitänyt heti kääntyä polisiin, soskun tmv. tahon puoleen eikä jäädä yksinään miettimään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" siitä vaan, mä voin laittaa koukun kattoon valmiiksi ja hankin köyden ja voitelen sen valmiiksi"

Vierailija
24/26 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun miehen nimeä ei ole edes vuokrasopparissa POLIISI heittää vaikka tänään hänet ulos ja vahtii vielä että lähtee.

Vierailija
25/26 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen rikosilmoituksen tekemistä ja lähestymiskiellon hakemista. Varsinkin tuon väkivaltaisen käyttäytymisen takia. Lähtisin myös välittömästi suojakotiin lapset kainalossa enkä palaisi ennen kuin poliisit ovat häätäneet miehen ja lukot on vaihdettu.

Lähestymiskiellosta on etua jatkoa ajatellen, sillä mies voi yrittää humalapäissään tulla sisälle asuntoon, tai soitella keskellä yötä tms.

Vierailija
26/26 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä seurata :D pollarit voi viedä 12h putkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan