Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatteko jäädä mieleen?

Vierailija
11.04.2024 |

Itse toivon, että seksikumppani muistaa minut hyvällä. Tämä jopa ajatuksena kiihottaa, että miettisivät minua jälkeenpäin.

Mites muilla? 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. En minäkään kaikkia muista.

Vierailija
2/10 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos välillämme on tapahtunut jotain erityisen kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se EKA kerta

ja sitten yksi estoton nainen jonka kanssa sai nauttia rapian 2vuotta (en saanut sitä omaksi)

Nykyisen kanssa on seksiä ja riittävästi (2-3 kertaa viikossa)

M57

Vierailija
4/10 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se ihana jos joku EX sanoisi että kyllä sinun kanssa oli parasta seksiä

Tosin sitten miettis miksi vaihtoi toiseen mieheen??

Vierailija
5/10 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin jäädä mieleen. Oli tyttöystävä ehdokkaan kanssa ekoja kertoja. Itse en ollut koskaan ennen saanut naista, tiesin , että hänellä oli ollut poikakavereita jo. Mutta käsivällisenä nuorena miehenä kiihoitin häntä hulluuden rajoille, enkä suostunut yhdyntään. Sormetin vain ja suudeltiin. Halusin ekasta kerrasta ikimuistoisen ja halusin tehdä hyvän ensivaikutelman tyttöön. Sitten vihdoin hän oli niin kuumana, että oli pakko hakea lompakosta kumi, koska olisi ottanut minut varmaan ilmankin. En ehtinyt tehdä kun muutaman syvän työnnön kun hän kaappaisi minut pihteihin jaloillaan ja hänen orgasminsa tuli ennen minua. En pysynyt edes laukeamaan kun hänen pillunsa puristi kullista  niin kovaa. Minulla ei ollut silloin mitään käsitystä naisen orgasmista, mutta tuli selväksi kerrasta ja räjäytti kullin ja tajunnan. 

Ensivaikutelma oli ilmeisen  hyvä, kun vaimo ilmoitti vielä 48v jälkeenkin, että haluaa tänä iltana seksiä ja siten myös orgasminsa. Näinkin voi käydä jos on liian perusteellinen.

Vierailija
6/10 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin on tullut muutamalta jälkeenpäin viestiä, että jos eroan niin saa ottaa yhteyttä ja että muistelevat, miten panivat mua takaapäin ja mun hyvää pyllyä. Uskoisin siis jääneeni heidän mieleensä 😎

Vierailija
7/10 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää mieleen! 

Hanki perösuolenlaskeuma!

Ot oanaiaiaitaOte 

Tai ole jönnätyttö mutta älä kilttismies 🥺 

Niin, miten on?

Vierailija
8/10 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin on tullut muutamalta jälkeenpäin viestiä, että jos eroan niin saa ottaa yhteyttä ja että muistelevat, miten panivat mua takaapäin ja mun hyvää pyllyä. Uskoisin siis jääneeni heidän mieleensä 😎

Näkivätkö peräsuolenlaskeumasi? 

Oletko siis niin jännä tyttö eikä sinulle kunnon miehet kelpaa 🥺 

Niin, miten on?

Vierailija
9/10 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/10 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusin jäädä mieleen. Oli tyttöystävä ehdokkaan kanssa ekoja kertoja. Itse en ollut koskaan ennen saanut naista, tiesin , että hänellä oli ollut poikakavereita jo. Mutta käsivällisenä nuorena miehenä kiihoitin häntä hulluuden rajoille, enkä suostunut yhdyntään. Sormetin vain ja suudeltiin. Halusin ekasta kerrasta ikimuistoisen ja halusin tehdä hyvän ensivaikutelman tyttöön. Sitten vihdoin hän oli niin kuumana, että oli pakko hakea lompakosta kumi, koska olisi ottanut minut varmaan ilmankin. En ehtinyt tehdä kun muutaman syvän työnnön kun hän kaappaisi minut pihteihin jaloillaan ja hänen orgasminsa tuli ennen minua. En pysynyt edes laukeamaan kun hänen pillunsa puristi kullista  niin kovaa. Minulla ei ollut silloin mitään käsitystä naisen orgasmista, mutta tuli selväksi kerrasta ja räjäytti kullin ja tajunnan. 

Ensivaikutelma oli ilmeisen  hyvä, kun vaimo ilmoitti vielä 48v jälkeenkin, että haluaa tänä iltana seksi

Teinit kehuu samalla lailla, kun ne saa joskus ja juhannuksena pillua. Pitää kertoa muille, että mä muuten sain. Vaikka oikeasti veti käteensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi