Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmas lapsi pienellä ikäerolla... Kokemuksia?

Vierailija
21.01.2007 |

Meillä kaksi lasta, esikoinen kohta 4v ja kuopus 8kk. Kolmatta lasta toivotaan, ehkä jopa piankin, ja olisin mielelläni kuullut kokemuksia lasten suht pienestä ikäerosta.

Te, joilla lapsia on pienellä ikäerolla, miten olette jaksaneet? Hyviä ja huonoja puolia?

Kiitos asiallisista vastauksista. :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkosen ja kolmosen ero on yksi minuutti. Oli muuten tosi rankkaa ensimmäiset 2v....

Vierailija
2/5 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli voisin hyvin kuvietlla hankkivani siihen kolmosen piankin.

Meillä esikoisen ja kakkosen väliä on 1v3kk. Ihan hyvin on mennyt, mutta voimia kysyy sen verran että ihan lähivuosina ei ole jatkolle tarvetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nuorimmaisen synnyttyä Lapset olivat 3,5v ja 1v10kk. Voit vaan kuvitella millaista menoa elämä oli kun oli kolme alle neljävuotiasta. Niinkuin yleensä eka puol vuotta meni sumussa. Aina joku itkee tai kitisee. Kaksivuotiaalla on uhma ja minä itse kausi. Esikoinen temppuilee pukeutumisen ja syömisen kanssa ja nuorimmainen on " helppo lapsi" . Ennen nuorimmaistani en uskonut että helppoja lapsia on olemassakaan. Meillä esikoinen on parina päivänä viikossa virikekerhossa. Oi sitä autuutta kun on vain kaksi lasta. Saa tehtyä paljon rästihommia. Päivääkään en vaihtaisi pois, mutta lisää lapsia en halua.

Vierailija
4/5 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis esikoisen ja kakkosen ikäero ei olekaan kovin pieni. Pienemmän olisin halunnut, mutta kun aina ei asiat mee niinkuin suunnittelee... Mutta siis tosiaan, esikoinen on jo aika " iso" , mutta jos meille kolmas lapsi vielä tulisi, toivoisin ettei kakkosen ja kolmosen välillä olisi kovin pitkää eroa. Olisivat ehkä myöhemmässä vaiheessa sitten toisilleen seuranakin...

Vierailija
5/5 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1v4kk. Kolmonen syntyy kesällä ja ikäeroa nuorimmalle ja vanhimmalle tulee siis 3v2kk. Hyvin olen kahden pienen kanssa pärjännyt ja eikä yhtään hirvitä vaikka kolmaskin tulee pienellä ikäerolla.

lapsissa ja vanhemmissa on eroja, se mikä sopii yhdelle eiole välttämättä hyväksi toiselle, joten vaikea mennä neuvomaan.

Apn ikäerot ei minun kannaltani katsottuna vaikuta mitenkään pieniltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän