Miesystävä lopetti tapailun kun 3 kk:n tapailun aikana ei ollut seksiä
Kommentit (143)
Mikä on tapailusuhde?
Joko seurustellaan tai ei seurustella. Miksi tästäkin asiasta on tehty näin vaikeaa...
Itse näin naisena en myöskään odottaisi kolmea kuukautta, jotta pääsee hommiin. Se on jo niin pitkä aika, että epäilisin miestä täysin haluttomaksi. Tai sitten ajattelisin, että minussa on jotain vikaa.
Siinä myös tuhlaa molempien aikaa koska ei tule testattua seksuaalista yhteensopivuutta. Omasta mielestäni se kuitenkin erottaa parisuhteen kaveri suhteesta. Ilman hyvää seksiä ei kyllä parisuhde voisi itsellä toimia. On noita kaiken maailman nylkyttäjiä tullut jo tarpeeksi nähtyä.
N35
Voisin tapailla naista 3kk ilman että harrastamme seksiä, mikäli nainen olisi mielenkiintoinen ja mukavaa seuraa.
Toki samaan aikaan harrastaisin seksiä muiden naisten kanssa.
Voisi tuoda avioliittoon odottamisen perinteen takaisin muotiin.
Itseäni ei miehenä haittaa odottaa kunhan sitä tulee olemaan useamman kerran viikossa. Olin puoli vuotta suhteessa jossa ei edes keritty harrastamaan seksiä kun nainen oli kipeänä ison osan ajasta ja ajattelin että ei haittaa kun tämä nainen oli odottamisen arvoinen. Kun paljastui että tällä on harvoin muutenkaan haluja (pari kertaa kk) eikä hän toisen mieliksi sitä harrasta eikä ajattele toisen tyydytystä ja haluja niin alamäki alkoi ja jouduin jättämään hänet.
Vierailija kirjoitti:
Itse näin naisena en myöskään odottaisi kolmea kuukautta, jotta pääsee hommiin. Se on jo niin pitkä aika, että epäilisin miestä täysin haluttomaksi. Tai sitten ajattelisin, että minussa on jotain vikaa.
Siinä myös tuhlaa molempien aikaa koska ei tule testattua seksuaalista yhteensopivuutta. Omasta mielestäni se kuitenkin erottaa parisuhteen kaveri suhteesta. Ilman hyvää seksiä ei kyllä parisuhde voisi itsellä toimia. On noita kaiken maailman nylkyttäjiä tullut jo tarpeeksi nähtyä.
N35
On varmasti tullu nähtyy monta nylkyttäjää tuolla periaatteella, kaikkien ehdokkainen kans kokeilemaan heti miltä se seksi tuntuu.
Itsellä nuorena aika nopeasti meni seksiin kumppaniehdokkaiden kanssa, osin varmaan ihan miesten painostuksesta, ja kyllä jälkeenpäin tämä on kaduttanut. Nuorena niitä ehdokkaita kuitenkin saattaa tulla paljonkin ennen kuin se oikea löytyy. Jälkeenpäin kyllä ajatellut, että olisi pitänyt pidättäytyä seksistä ennen kuin varmistuu muuten, että sovitaan yhteen ja tulee pitempiaikainen suhde. Miettikää naiset ennen kuin jokaisen tapailukumppanin kanssa hyppäätte sänkyyn, haluatteko, että paljon kertyy seksikokemuksia eri miesten kanssa sitä oikeaa odotellessa.
Olipa lyhytpinnainen mies. Minä lopetin vasta kun oli mennyt kolme vuotta viimeisestä seksikerrasta.
Pitkästä parisuhteesta ei kannata edes haaveilla jos kolmen kuukauden seksittömyys noin ahdistaa. Pitkässä suhteessa seksittömiä kausia tulee pakostakin ja ne ovat huomattavan paljon pidempiä kuin kolme kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
Voisin tapailla naista 3kk ilman että harrastamme seksiä, mikäli nainen olisi mielenkiintoinen ja mukavaa seuraa.
Mun mies haluaa kans odottaa avioliittoon, (mikä kohta koittaakin) itse olen kyllä käynyt muualla satunnaisesti hakemassa seksin tänä seurusteluaikana, kun on tullut tilaisuus. Ei kai oo pettämistä?
Kuka helvetti nyt kolmea kuukautta jaksaisi olla seksittä, eikä varsinkaan suhteen alussa.
Jos ei seksi ala pelata mutamien treffien jälkeen, niin miksi jatkaa. Mitenkähän sitten jos vielä alkaisi suhteeseen 3kk jälkeen. Ei varmaankaan seksiä koko suhteessa, moinen pihtari lahna kierrätykseen vain.
No mä en naisena jaksaisi tapailla 3kk ilman seksiä. Enkä kyllä vain tapailisi 3kk vaan kyllä se pitää olla seurustelua, on seksiä ja muiden kanssa ei olla.
1800-luku soitti. Haluavat pihtaavat naisensa ja seksittömän seurusteluaikansa takaisin.
Selvä provo tämä aloitus. Samalta ihmiseltä joka tekee niitä vaimo sitä ja tätä aloituksia.
Mutta varmasti on tapauksia jossa näin on käynyt. Itse en odottaisi kahta treffiä pidempään mikäli ei seksiin etene. Syykin on selvä. En ala kuukausia tutustuun ja ihastuun vain siksi että joutuisi pettyyn huonoon seksiin jolloin juttu loppuisi siihen.
Naiset luulee aina että mie oli vain seksin perässä kun seksin jälkeen ei halua tavata. Ei se niin ole vaan hyvän seksin luo mies tulee aina uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
No mä en naisena jaksaisi tapailla 3kk ilman seksiä. Enkä kyllä vain tapailisi 3kk vaan kyllä se pitää olla seurustelua, on seksiä ja muiden kanssa ei olla.
Kyllä 3 kk:ssa pitää olla sovittu ollaanko yhdessä vai ei, kuka 3 kk viitsii tapailla, aikahan kuluu ihan hukkaan. Ja kun niin on sovittu, että seurustellaan eikä muita säätöjä ole, niin seksiähän on tietysti sen jälkeen heti.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä nuorena aika nopeasti meni seksiin kumppaniehdokkaiden kanssa, osin varmaan ihan miesten painostuksesta, ja kyllä jälkeenpäin tämä on kaduttanut. Nuorena niitä ehdokkaita kuitenkin saattaa tulla paljonkin ennen kuin se oikea löytyy. Jälkeenpäin kyllä ajatellut, että olisi pitänyt pidättäytyä seksistä ennen kuin varmistuu muuten, että sovitaan yhteen ja tulee pitempiaikainen suhde. Miettikää naiset ennen kuin jokaisen tapailukumppanin kanssa hyppäätte sänkyyn, haluatteko, että paljon kertyy seksikokemuksia eri miesten kanssa sitä oikeaa odotellessa.
Koetko, että useasta seksikumppanista on ollut negatiivisia vaikutuksia? Jos on, niin mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies haluaa kans odottaa avioliittoon, (mikä kohta koittaakin) itse olen kyllä käynyt muualla satunnaisesti hakemassa seksin tänä seurusteluaikana, kun on tullut tilaisuus. Ei kai oo pettämistä?
Juu juu, ihan varmasti näin:DD
En usko. Kun sanot vaan: naiset ne naiset..!!
-
Oikeasti. Kun olet 'tuota mieltä' niin, kerrohan:
(oikeasti,siis)
Mitä se sen sellaista SITTEN sinulla ja sulla vain ON
mitä niillä kaikilla muilla naisilla, ei ole..?
-
Oikeasti kun kerran olet 'tuota mieltä'..