Mies on koko ajan huonolla tuulella!
Tämä on suhteiden tabu ja avioerojen syy. Miltei kaikissa lähipiirin eroissa taustalla. Nainen on ainut joka pitää yllä hyvää ilmapiiriä, mies kiukuttelee.
Mikä idea? Miksi ei voisi yrittää ajatella positiivisemmin?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna sille pillua. Kukaan mies ei voi olla pahalla tuulella jos on saanut. Saatat saada joku päivä kukkiakin.
Tämä on totta. Hyvä pillu pelastaa päivän jos toisenkin.
Täytyy sanoa että olipa molempien aamu huomattavasti rennompi kun harrastimme seksiä ennen töihin lähtöä, tosin aika pikapanolla.
M54N53
"Aikuisen miehen malli puuttuu monelta. Kulttuurissakin (esim. leffoissa) kerrotaan mieslapsista kuten Uuno Turhapuro, Napapiirin sankarit jne. Mies on onnellisimmillaan ikuisena pikkupoikana toisten pikkupoikien kanssa. Pikkupojille naiset ovat äitejä, ei Naisia."
Ja taas mies on sellainen raasu, ettei osaa itse ajatella mitenkään koko elämänsä aikana, että ei nyt turhapuromaisuus toimi. Yhteiskunta oikein tukee miesvauvoja.
Vanhemmat kasvattivat lastaan 20 vuotta. Lapsi kasvatti itseään nelisen vuotta ja leikki aikuista sitten kolmisen vuotta. Siinä tuli sitten miehelle itselle lapsi ja vaikka kuinka on miespolo nähnyt esimerkkiä aikuisista miehistä, kuunnellut ohjeita vanhemmiltaan kuten muiltakin, niin silti mikään muu esimerkki tai ohje ei enää toimi. Se turhapuromaisuus puskee esiin.
Neuvolat hyysivät näitä turhapuroisejä. Kuulemma parisuhdeterapiassakin käyneet, mutta psykologia oli kikatuttanut, kun mies on niin mahdoton.
Kyllä säännöllinen pillun saanti pitää miehen oikealla tiellä👌
Vierailija kirjoitti:
Pitkissä liitoissa tuo on valitettavan normaali vaihe jossain kohtaa. Eikä ole sukupuoliriippuvainen, sitä esiintyy niin miehissä kuin naisissa. Mun teoria on, että se iskee jossain kohtaa siinä plus miinus neljäkymmenen ikävuoden paikkeilla. Toinen löytää töistä/harrastuksista jonkun henkilön, kehen tuntee vahvoja ihastumisen tunteita. Sehän on ihan normaali reaktio ja aivan tyypillistä kaikissa parisuhteissa. Mutta joillain se tunne ampuu niin sanotusti sitten yli. Ihminen alkaa tarkkailemaan itseään, omaa parisuhdettaan, omaa arkeaan ja pitkäaikaista kumppaniaan. Hän ikään kuin herää siihen, että tätäkö tämä elämä nyt sitten on. Saman tyypin kanssa samaa arkea, seksiä kerta viikkoon samalla kaavalla ja samat mökkiviikonloput taas edessä kesän koittaessa. Hän turhautuu, kyllästyy ja tuntee tarvetta lähteä suhteesta. Ajatuksissa pyörii se oma ihastus ja ehkä yleisestikin se, että mitä se elämä olisi "vapaana". Samaan aikaan hän rationa
Oli kyllä niin vimosen päälle ylipitkää pas..kaa, etten jaksanut edes lukea. Mutta sen verran sanon, että ihmisillä voi olla jopa muutakin elämää kuin "ihastukset" (mikä on yläastekouluwhatever-tason termi muutenkin.)
Minulla on ainakin miljoona vi....tuttavaa asiaa elämässäni. Joskus ne saavat hetkeksi vallan ja joskus eivät. On myös paljon hyvää, mutta ei välttämättä juuri tässä hetkessä (kun on niitä kaikenmoisia asioita, jotka vaikuttavat kaikkeen, jää isot rahat saamatta ymsyms. En ala selittämään sen tarkemmin.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan oli sukupuolittunut mielipide.
Jep. Mulla on kolme eroa takana kiukuttelevista miehistä, mutta veljeni on eronnut kahdesta kiukuttelevasta naisesta. Kiukuttelu ei sukupuolta katso.
Tuossa yhdistävä tekijä on kylläkin sinä ja veljesi. Aika outoa, että teidän molempien kaikki puolison kiukuttelevat. Millaisen kotikasvatuksen olette saaneet?
Miehellä on vaihdevuodet: ei seiso.
Lopeta se saatanan kitinä ja älä ole kuin mies,laihduta ja lopeta se sipsien mussuttaminen niin voisi pillukin maistua
Kun eksäni alkoi kiukuttelemaan, hänellä olikin toinen nainen. Mies oli just täyttänyt neljäkymmentä.
No ei seiso tosiaan jos pitää vatsamakkaroita katsella ,pitää kaapia pahimmat sivulle ennenkuin pääsee edes lähelle huulia
Siksi minulla ei ole miestä :) En kaipaa ankeuttajaa.