Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko lihavat miehet seksikkäitä lihavien naisten mielestä?

Vierailija
10.04.2024 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin puheissa nämä kyllä kuolaavat kalenteripoikien ja kalsarimallien perään jopa enemmän kuin naiset yleensä. Tämmönen mutu rouvan naisystävistä.

Et taida paljoakaan ymmärtää naisia jos nuo jutut otat tosissaan. 😊 Naiselle on eri asia, vähän kuin huumoria seuran vuoksi, kuolata kalsarimalleja. Puolisomatsku voi hyvin olla ihan toisen tyyppiset miehet. Moni nainen ei oikeasti halua "liian hyvän näköistä" miestä, koska muuten nainen voi tuntea itsensä rumaksi tai riittämättömäksi.

Monelle puolisomatsku on siis suunnilleen oman ikäinen ja ehkäpä kutakuinkin samanlainen kroppa (lihaksikas tai lihavampi) kuin mitä itse on. Lisäksi monet ihan aidosti tykkää siitä että miehellä on vähän mahaa. 😘

Entäs sitten se parempi vaihtoehto, eli laadukas seksikumppanimateriaali?

Vierailija
22/42 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin puheissa nämä kyllä kuolaavat kalenteripoikien ja kalsarimallien perään jopa enemmän kuin naiset yleensä. Tämmönen mutu rouvan naisystävistä.

Et taida paljoakaan ymmärtää naisia jos nuo jutut otat tosissaan. 😊 Naiselle on eri asia, vähän kuin huumoria seuran vuoksi, kuolata kalsarimalleja. Puolisomatsku voi hyvin olla ihan toisen tyyppiset miehet. Moni nainen ei oikeasti halua "liian hyvän näköistä" miestä, koska muuten nainen voi tuntea itsensä rumaksi tai riittämättömäksi.

Monelle puolisomatsku on siis suunnilleen oman ikäinen ja ehkäpä kutakuinkin samanlainen kroppa (lihaksikas tai lihavampi) kuin mitä itse on. Lisäksi monet ihan aidosti tykkää siitä että miehellä on vähän mahaa. 😘

Olen kuullut huomattavasti useammin, että se rasvaton keho on paljon enemmän naisten mieleen. Ja nähnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että ne tukevat tatamit kuolaavat näitä alusvaatemalleja ja täydellisiä miehiä. Heillä myös runsaammin vaatimuksia miehille. Itse hoikkana naisena pidän miehisistä miehistä, eli riskin kokoisista. Sopivan lihaksikas, tai lievästi ylipainoinen. Kuitenkin alle 100kg. Ei missään nimessä rasvatonta. Minun kroppani on malliltaan juoksijan kroppa hivenen pehmeämpänä.

N25

Vierailija
24/42 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen normaalipainoinen itse, mutta olen hulluna mieheeni joka on varmasti 30 kg ylipainoinen. Mut hän on pitkä ja raamikas, siis sellainen leveät hartiat ja vankka rintakehä. Rakastan sitä kun hän on kuin vuori, ei hätkähdä eikä horju vaikka miten riekun ja kiepun hänen kimpussa 🤓 

Vierailija
25/42 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No arvaapa kahdesti? Mitä lihavampi nainen, sitä kovemmat ovat ulkonäkövaatimukset miehelle. Lihavilla naisilla on yleensä kuvitelma, että hyvä itsetunto korvaa ulkonäön ja huolestuttavan monet uskovat olevansa kauniita lihavuudestaan huolimatta.

Ei mulla ole ulkonäkövaatimuksia, käytösvaatimuksia kyllä. Silloinkin kun olin laiha, ei miehen lihavuus minua haitannut. Kaunis en ole todellakaan!!

t. lihava nainen

Kaikki naiset sanovat aina tätä samaa, ettei ulkonäkövaatimuksia ole. Se on osa antilutkasuojaa, että ei näyttäydytä h***a ulospäin. Todellisuudessa lähes kaikilla kauniilla naisilla on geneerisesti komea mies ja rumilla naisilla ulkoisesti oman tasoinen. Ja kyllä, poikkeuksia aina on. Mutta normaalisti aina tilanne on sama.

Mitä tämä tarkoittaa,  ettei näyttäydy hoona ulospäin? Siis, jos nainen haluaa komean miehen?

Millä tavalla ulkonäön huomioon ottaminen on maksullista seksiä?

Vierailija
26/42 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pullukka ja mieheni on roteva lähes kaksimetrinen ja 25 kiloa ylipainoinen.  Kyllä pidän häntä seksikkäänä, leveä rinta ja muutenkin lihaksikas vahva järkäle. Ihanaa touhuta ison miehekkään miehen kanssa tuntien itsensä melkein hennoksi.

Vierailija
27/42 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No arvaapa kahdesti? Mitä lihavampi nainen, sitä kovemmat ovat ulkonäkövaatimukset miehelle. Lihavilla naisilla on yleensä kuvitelma, että hyvä itsetunto korvaa ulkonäön ja huolestuttavan monet uskovat olevansa kauniita lihavuudestaan huolimatta.

Ei mulla ole ulkonäkövaatimuksia, käytösvaatimuksia kyllä. Silloinkin kun olin laiha, ei miehen lihavuus minua haitannut. Kaunis en ole todellakaan!!

t. lihava nainen

Kaikki naiset sanovat aina tätä samaa, ettei ulkonäkövaatimuksia ole. Se on osa antilutkasuojaa, että ei näyttäydytä h***a ulospäin. Todellisuudessa lähes kaikilla kauniilla naisilla on geneerisesti komea mies ja rumilla naisilla ulkoisesti oman tasoinen. Ja kyllä, poikkeuksia aina on. Mutta normaalisti aina tilanne on sama.

Sinä et kelpaa koska sinulla on selvästi peräsuolenlaskeuma. 

Taidat olla yksinäinen kilttismies joka kuolaa jännätyttöjä 🥺 

Niin, miten on?

Vierailija
28/42 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäiseen kysymykseen: Tottakai ovat. Itsekin tykkäsin parikymppisenä rasvattoman miehenä hoikista naisista. Nyt reilu nelikymppisenä, ja 40kg lihonneena katselen pelkästään pullukoita. Naamassakin alkaa olla itsellä ryppyjä, niin alkanut kummasti ryppyiset naiset kiihottamaan. Täytyy varmaan käydä jossain kasvojenkohotuksessa, ja laihduttaa, niin alkaa taas nuoret ja laihat kiinnostamasn.

M45

Vierailija
29/42 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, millä lailla on lihava. Itse en tykkää lihavista naamoista, mutta iso maha ei haittaa yhtään (ja olen itsekin normaalinaamainen ja isomahainen). Ja jos käsivarsissa on lihasta niin se näyttää hyvältä, vaikka olisi läskiäkin.

Vierailija
30/42 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään kans todella isosta vatsakkaistakin miehistä.Mukava pehmeä hali jne..Oon itssekin reilusti ylipainoinen mies kyllä tykkää kans sen huomaa.Yks tuttava sanoi ,että ootte kyllä näyttävä pari, kun uskalketaan elää ja olla. 

Vierailija
31/42 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on lihonut 25 vuoden aikana aikamoiseksi kaljamahaksi. No ei se mitään, hän on mun mielestä seksikäs edelleen! Ehkä vatsa on tosin jo niin iso, että tulee seksissä tielle. Mutta, jos katselen muita miehiä sillä silmällä, niin katselen normaalivartaloisia. En laihoja enkä lihavia, vaan sopusuhtaisia. Vähän saa vatsaa olla kertynyt, kun ollaan jo keski-ikäisiä. Kerran hairahdin vieraaseen sänkyyn ja hän oli jalkapalloilija. Uuh mikä kroppa! Hiplasin ja tunnustelin joka puolelta ihastellen.

Itse olen pehmeä ja muodokas. Pari ylimääräistä kiloa, jotka sijoittuvat juuri sopivasti tisseihin, reisiin ja perseeseen. Jos liikakilot olisivat vatsassa, kokisin olevani lihava. Nyt koen olevani vain seksikäs, ja sitä sanoo myös mieheni aina kun näkee minut alasti.

Vierailija
32/42 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasiani on mennä naimisiin sumopainijan kanssa, hän nostelisi minua kuin tyhjää vaan, imisin joka päivä hänen pientä kulliaan ja hän tekisi kaikkea kivaa seksileluilla minulle.

Vierailija
33/42 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat, jotkut eivät. Se riippuu painon sijoittumisesta ja siitä, onko läskin lisäksi lihastakin (vähän, ei sitä hirveästi tarvitse olla).

Toisaalta lihaksettomat miehet ovat minusta seksikkäitä vain, jos he ovat normaalipainoisia tai laihoja. Kaipa minun makuuni vartalossa pitää olla vähän muutakin muotoa näkyvissä kuin pallo, oli se sitten luuston rakenne tai lihaksisto.

Samoin oli silloin, kun olin laiha. Miesmakuni ei ole sen suhteen muuttunut.

Vierailija
34/42 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos tasa-arvon vuoksi laitetaan kysymys toisinpäin? Ovatko lihavat naiset seksikkäitä lihavien (tai miksei saman tien muidenkin) miesten mielestä?

Vierailija
35/42 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat on niitä jotka on joskus olleet hoikkia ja sitten vieläkin se omakuva on säilynyt vaikka ulkoiset puitteet ovatkin muuttuneet. Toki tämä on hienoa sängyssä jos on kuitenkin vielä hyvien muotojen sisällä säilynyt ja lisäksi hyvä itsetunto.

Vierailija
36/42 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu me miehetkin keskenään kuolataan nuorista salikissoista ihan vaan läpällä. Mieluiten panisimme kehopositiivisia ikätyttöjä. Just joo. " Lisäksi monet ihan aidosti tykkää siitä että miehellä on vähän mahaa. 😘" joo, jos itsellä on paljon.

Vierailija
37/42 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten naismaku on paljon monipuolisempi ja ennakkoluulottomampi kuin naisten miesmaku.

Vierailija
38/42 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samalla lailla kun kaikkien muidenkin ihmisten kohdalla se on ihan yksilöllistä millaisia ihmisiä pitää viehättävinä tai seksikkäinä. 

Älytöntä kuvitella että kaikilla lihavilla olisi samanlainen  maku😂😂

Vierailija
39/42 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs sitten se parempi vaihtoehto, eli laadukas seksikumppanimateriaali?

Seksikumppanimatsku on vähän niin kuin puolisomatsku, paitsi että kaikista kriteereistä voi joustaa enemmän, kun ei ole tarkoitus joutua katselemaan tyyppiä pitkäaikaisesti.

Vierailija
40/42 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat miehet on seksikkäitä jopa laihojen tai normaalien naisten mielestä. Joka päivä näkee näitä pareja. Katohan seuraavan kerran prismassa. Nainen haluaa miehen joka menee siihen muottiin minkä nainen asettaa. Nuo kehon koostumukset on toissijainen juttu. Miksi nainen haluaisi jonkun treenatun miehen. Vuosikausien treenauksella mielikin karaistuu, se on uhka naiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi