Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko lihavat miehet seksikkäitä lihavien naisten mielestä?

Vierailija
10.04.2024 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No arvaapa kahdesti? Mitä lihavampi nainen, sitä kovemmat ovat ulkonäkövaatimukset miehelle. Lihavilla naisilla on yleensä kuvitelma, että hyvä itsetunto korvaa ulkonäön ja huolestuttavan monet uskovat olevansa kauniita lihavuudestaan huolimatta.

Vierailija
2/42 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä on, mutta ei kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
4/42 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on.

Vierailija
5/42 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät lihavat miehet ole mielestäni erityisemmin seksikkäitä. Toisaalta enpä huolisi kumppaniksi ketään, joka tahtoo minun pysyvän lihavana tai ystäväksikään. Ennemmin olen sinkkuna ja treenaan itseni kuntoon, kuin olen parisuhteessa, jossa toinen tahtoisi pitää kiinni ylipainoa ylläpitävistä elämäntavoista. 

Korostan vielä, että jokainen sa pitää kehostaan juuri sellaisena, kuin pitää enkä määritä kenenkään puolesta millainen hänen tulisi olla. 

Vierailija
6/42 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti nuo pullukat pahastuvat siitä jos mies sanoo että haluaa normaalipainoisen naisen. "Fät sheimaava sika!!!"

Vierailija
7/42 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monet tykkää ihan oman kokoisistaan miehistä. 

Vierailija
8/42 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin puheissa nämä kyllä kuolaavat kalenteripoikien ja kalsarimallien perään jopa enemmän kuin naiset yleensä. Tämmönen mutu rouvan naisystävistä.

Vierailija
9/42 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet näyttävät vain ruipelolta, lähtee tuulen mukana kuin korsi, vinkuja myös jos nalkuttaa.

Vierailija
10/42 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos ovat jänniksiä joilla peräsuolenlaskeuma 🥺

Vierailija
11/42 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti nuo pullukat pahastuvat siitä jos mies sanoo että haluaa normaalipainoisen naisen. "Fät sheimaava sika!!!"

Vierailija
12/42 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on, jotkut ei. Ei se lihavuus, vaan miten sen kantaa.

Vierailija
13/42 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No arvaapa kahdesti? Mitä lihavampi nainen, sitä kovemmat ovat ulkonäkövaatimukset miehelle. Lihavilla naisilla on yleensä kuvitelma, että hyvä itsetunto korvaa ulkonäön ja huolestuttavan monet uskovat olevansa kauniita lihavuudestaan huolimatta.

Ei mulla ole ulkonäkövaatimuksia, käytösvaatimuksia kyllä. Silloinkin kun olin laiha, ei miehen lihavuus minua haitannut. Kaunis en ole todellakaan!!

t. lihava nainen

Vierailija
14/42 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut on, jotkut ei. Ei se lihavuus, vaan miten sen kantaa.

Osaatko kertoa tarkemmin, miten lihavuus kannetaan oikein?

Vierailija
15/42 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on, jotkut ei.

Tosin tykkäsin jo hoikkana/normaalipainoisena sellaisesta chubby-vartalosta miehellä.

Vierailija
16/42 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on vaatimuksia miehen pituuden jne suhteen mutta jos vaatii naiselta normaalia painoa ollaan heti misogynistisiä sikoja. 

-siitä tunkki kainaloon.

Vierailija
17/42 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on vaatimuksia miehen pituuden jne suhteen mutta jos vaatii naiselta normaalia painoa ollaan heti misogynistisiä sikoja. 

-siitä tunkki kainaloon.

Se on ostajan ja myyjän ero. Autokauppias ei voi alkaa valittamaan ostajalle, mikäli ostaja ei halua ostaa jotain tiettyä autoa. Ostaja siirtyy toiseen kauppaan tekemään ostoksia.

Vierailija
18/42 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole ulkonäkövaatimuksia, käytösvaatimuksia kyllä. Silloinkin kun olin laiha, ei miehen lihavuus minua haitannut. Kaunis en ole todellakaan!!

t. lihava nainen

Kaikki naiset sanovat aina tätä samaa, ettei ulkonäkövaatimuksia ole. Se on osa antilutkasuojaa, että ei näyttäydytä h***a ulospäin. Todellisuudessa lähes kaikilla kauniilla naisilla on geneerisesti komea mies ja rumilla naisilla ulkoisesti oman tasoinen. Ja kyllä, poikkeuksia aina on. Mutta normaalisti aina tilanne on sama.

Vierailija
19/42 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin puheissa nämä kyllä kuolaavat kalenteripoikien ja kalsarimallien perään jopa enemmän kuin naiset yleensä. Tämmönen mutu rouvan naisystävistä.

Et taida paljoakaan ymmärtää naisia jos nuo jutut otat tosissaan. 😊 Naiselle on eri asia, vähän kuin huumoria seuran vuoksi, kuolata kalsarimalleja. Puolisomatsku voi hyvin olla ihan toisen tyyppiset miehet. Moni nainen ei oikeasti halua "liian hyvän näköistä" miestä, koska muuten nainen voi tuntea itsensä rumaksi tai riittämättömäksi.

Monelle puolisomatsku on siis suunnilleen oman ikäinen ja ehkäpä kutakuinkin samanlainen kroppa (lihaksikas tai lihavampi) kuin mitä itse on. Lisäksi monet ihan aidosti tykkää siitä että miehellä on vähän mahaa. 😘

Vierailija
20/42 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäänkuin lihavat naiset olisi joku keskenään samanlainen joukko, joista kaikki pitävät samanlaisista asioista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi