Miksi naiset eivät pysty sanomaan yhtään naista jota ihailevat?
Kommentit (306)
Ihailen moniakin naisia, mutta en kerro heistä, koska jos on kyse julkkiksesta niin minulle kerrataan kaikki heidän virheensä.
Siiri Rantanen, Elisabet Rehn, Minna Canth, Aino Sibelius, Ellen Thiesleff, Isa Asp....
Tunnistitko ap yhtään näistä nimistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään ongelmaa sanoa ääneen ihailujen kohteita.
Kuitenkaan et sano edes anonyymisti
ap
En minäkään yksityishenkilöiden nimiä tänne kirjoita
olenko mielestäsi näin vaatinut? Onneksi edes osa naisista osaa jo nykyään vastata jonkin julkkiksen nimen.
ap
Riikka Purra on nainen paikallaan.
Miten niin ei pysty. Enemmän minä fiksuja naisia ihailen kuin yhtäkään miestä.
Ihailen monia naistaiteilijoita, olen itsekin taitelija.
Tähän voisi listata esimerkiksi jokaisen Suomen miespresidentin puolison. Ehkä ei ihan vielä Ines-Stubbia, mutta muut heittämällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään ongelmaa sanoa ääneen ihailujen kohteita.
Kuitenkaan et sano edes anonyymisti
Lap
Onko sulla joku ongelma Ap?
Vierailija kirjoitti:
Siiri Rantanen, Elisabet Rehn, Minna Canth, Aino Sibelius, Ellen Thiesleff, Isa Asp....
Kaikki paitsi kaksi viimeistä. Nimien perusteella synnyit 1910
ap
Olet tainnut juuri katsoa A. Tate -dokkarin, vai? Miten alistaa ja pahoinpidellä naista? Miten oma pippeliini on maailman napa?
Taiteilijoista tulisi niin pitkä lista, että en jaksa alkaa kirjoittamaan.
Ihailen myös ihan tavallisia ihmisiä. Sairaanhoitajia esimerkiksi ihailin parilla viime käynnillä. Monet tosi aidosti empaattisia ja ystävällisiä.
Li Andersson, Kontula, Blanchett, Patti Smith, Jonna Tervomaa
Ap on idiootti joka jankkaa täällä 24/7 naisvihaansa. Äsken hän teki sen iänikuisen aloituksensa "Miksi naisten saavutuksen ovat niin vaatimattomia?" Kun se poistui niin tämä on nyt sitten uusi yritys solvata naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki paitsi kaksi viimeistä. Nimien perusteella synnyit 1910
ap
Häh? Miksi luulet, että ei voi ihailla muita kuin omana aikanaan eläneitä naisia? Tiedätkö yhtään, mitä nuo naiset ovat tehneet?
En ole koskaan fanittanut yhtään ketään. Osaan mainitä kyllä esim. artisteja, jotka tekevät hyvää musiikkia, mutta en ole fani. Minun pitäisi tutustua ihmiseen hirvittävän hyvin, että osaisin häntä ihailla. Se vaatii tutustumista henkilökohtaisesti.
Noni incel, netti kii ja nukkumaan että huomenna jaksaa taas ulista :)
Heitetään nyt vaikka tällaiset nimet kuin Helena Ranta ja Ursula Vala.
Aloittajalla ollu pitkä yksinäinen päivä ja yrittää täällä haastaa riitaa provoamalla, useimmiten naisista.. tai sitten siltä on käteenvetomateriaali loppunu ja etsii ideoita..