Ihastuminen/epäselvyys
Moi! Oon tyttö siis. Mulla on pitkään ollu oma seksuaalisuus hakusessa ja luulen että oon bi seksuaali. Oon tosi ihastunut yhteen poikaan enkä osaa olla normaalisti sen seurassa ku hermostuttaa. Sama aikaa haluisin olla sen kanssa mut sit tulee seki vaihtoehto mielee et entä jos haluisinki tyttöystävän? Ja se että pystyykö se hyväksymään sitä että mä oon bi seksuaali tai et entä jos hän onki tosi rajottunu näkökulmissaan. En tiedä muutaku et tykkään siitä mut nään mun oman seksuaalisuuden jotenki oudosti tässä ristiriidoissa.
Kommentit (4)
Kiitos! Oon itekin miettiny et miks aattelen tavallaa noin ku jos ollaan parisuhteessa ni ollaan vaan sen ihmisen kanssa mut nytku oon alkanu just kuulostelee itteeni ja näi ni se seksuaalisuus on hakusessa ku vasta tänä vuonna oon alkanu miettimää et entä jos tykkäänki tytöistä mutta nytku mulla oliki taustalla ihan konkreettinen sairaus ni ajatukset on saanu taas tasapainon eikä mun ihastus poikiin oo ainakaan mihinkään hävinny että se voi olla just siitä liikamiettimisestä johtuva joku vaihe tai jotain. En oo ikinä ajatellu tyttöjä siinä mielessä mutta ehkä tää on tosiaa joku kokeiluhalu. En oo koskaa ollu koskaa ees parisuhteessa
Oon kyllä välillä huomannu just kattovani tyttöjen rintoja tai peppua mut en aattele niistä ehkä kuitenkaa ehkä sillee et voisin ihastua koska kai mä oisin ihastunu niihi jo aiemmi jos oisin joku lesbo tai bi
Eikä tästä oo kauaakaa ku itkin sitä että tykkään tästä pojasta tosi paljon ja ää en tiiä mutta sit just aattelin et jos oonki joku lesbo ni en voi olla sen kaa mutta öö ehkä mä en siihen ois ihastunu tai takertunu jos tykkäisin pelkästää tytöistä
Olet vielä niin nuori, että sen takia seksuaalisuus hakusessa. Todennäköisesti olet ihan hetero tai bi-curious.
Ja noin ei kannata ajatella, muuten ei ikinä voisi seurustella, koska kulman takaa voisi tulla joku parempi.