Eläkeläiset voi nyt rauhassa kannattaa taas oikeistohallitusta, kun eläkkeisiin ei kosketakaan
Kauhee itku omista mahdollisista leikkauksista, mutta ei yhtään heitä haittaa kun jotkut työläiset on laitettu ihan mahdottomaan tilanteeseen leikkausten kanssa.
Kommentit (8)
En ole kannattanut, enkä kannata. Oikeistohallitusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollasta ole luvattu.
Tietenkin on luvattu. Ei työeläkkeistä valtio tai kunnat löydä mitään säästöjä. Koko keskustelu on ollut hölmöläisten hommaa.
Työeläkkeet ovat rahastoituna sijoitusrahastoissa. Kaukana valtion tai kuntien kassasta.
Minä olen kokoajan ollut rauhassa. Laskelman mukaan, jos indeksijäädytys tulisi, vaikutus olisi n. 40 brutto. Ei vaikuta mitenkään minun elämään.
Ja äänestän Kokoomusta edelleen.
Saan 1500e eläkettä ja äänestän vasemmistoa. Kokoomusta ei ikinä.
Orpo oli sellaista höpissyt lehdelle. Nauratti kun oli tiedotustilaisuus raja-laista, orpo lopetti tilaisuuden kesken, lähti vaan vetämään. Alkaa osaamattoman orvon kantti murentua.
Purra on pihalla kuin lumiakka, jääräpäisesti esittää asiaa jonka vaikutukset valtiontalouteen on nolla, kun siis huomioidaan verotulojen pienentyminen ja kulutuksen supistuminen. Se on tuo persujen osaamattomuus kyllä jäätävää. Ja persuääliöille menee täydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin on luvattu. Ei työeläkkeistä valtio tai kunnat löydä mitään säästöjä. Koko keskustelu on ollut hölmöläisten hommaa.
Työeläkkeet ovat rahastoituna sijoitusrahastoissa. Kaukana valtion tai kuntien kassasta.
No näinhän se on, mutta mitä se Orpo sitten sekoilee (Purran nyt ymmärtää)? Veronkorotuksista viimeksi tänään puhui.