Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on muutama ihailija jotka tasaisin väliajoin pyytävät treffeille ja

Vierailija
28.12.2024 |

Hakeutuvat seuraani. 

En ole kenestäkään kiinnostunut mutta nämä ovat sitkeitä. 

Parhaat vinkkinne innokkaampien pois potkimiseen?

Olen ajatellut alkaa käyttää sormusta vasemmassa nimettömässä, mutta en ole varma auttaako sekään.

Ideoita?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen vai mies?

Vierailija
2/11 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen fantasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa mitään mihinkään. Ole tyly epäkohteliaisuuteen asti. Ehkäpä jatkossa muistavat, että sinua ei kannata enää yrittää.

Vierailija
4/11 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen vai mies?

Eikö se ole selvä? Olisi yksinkertaista kertoa treffivonkaajille, ettei ole kiinnostunut tapaamaan,  mutta sen estää osalla naisista se, että he saavat narsismiinsa vahvistusta, kun ovat mukamas niin "tavoiteltuja".

Vierailija
5/11 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormus vasempaan nimettömään. Jos eivät itse sitä huomaa niin nostat käden esille, näytät sormuksen ja sanot että olet nykyään varattu. Se sormus taitaa olla ainoa yhteisesti sovittu merkki siitä että on varattu.

Olisi reilua jos kaikki varatut ihmiset tanssilattiallakin käyttäisivät sormusta, olivatpa sitten jo kihloissa tai ei. Tulisi vähemmän väärinkäsityksiä.

Vierailija
6/11 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen vai mies?

Kyseessä on aina nainen. Kuinkahan tällä foorumilla suhtauduttaisiin mieheen, joka kertoisi olevansa niin suosittu naisten keskuudessa, että joutuu potkimaan pois kaikkein innokkaimpia, kun eivät millään tahdo uskoa puhetta? Luulenpa, ettei saisi kovin ymmärtäviä kommentteja.

Vierailija
7/11 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sormus vasempaan nimettömään. Jos eivät itse sitä huomaa niin nostat käden esille, näytät sormuksen ja sanot että olet nykyään varattu. Se sormus taitaa olla ainoa yhteisesti sovittu merkki siitä että on varattu.

Olisi reilua jos kaikki varatut ihmiset tanssilattiallakin käyttäisivät sormusta, olivatpa sitten jo kihloissa tai ei. Tulisi vähemmän väärinkäsityksiä.

Aikoinaan tapailin eronnutta naista, jolla oli sormus nimettömässä ja silti jatkuvasti haku päällä.

Vierailija
8/11 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan tapailin eronnutta naista, jolla oli sormus nimettömässä ja silti jatkuvasti haku päällä.

... ja piti sitä sormusta siksi, että ei-toivottuja lähestymisiä tuli paljon vähemmän. Sai itse valita. Mikään ei estä sormuksen käyttäjää itse lähestymästä toista ja sitten kertomasta että on jo eronnut.

Mutta pointtina silti tämä: Jos jollakulla on sormus vasemman käden nimettömässä niin hyvin todennäköisesti hän on varattu tai muuten vaan ei halua että häntä lähestytään ehdotuksin.

Vierailija
9/11 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja semmoista trollia sitten lauantai-iltaan sielä sitten. Miehet ei kyllä jää roikkumaan muuta kuin kuvitelmissasi. Ja jos ne niin daijuja muka oikesti olisivat, niin luuletko sormuksen muuttavan tilannetta? Mutta jatkahan fantasiointia.

Vierailija
10/11 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä vähän sama homma. Jatkuvasti joku kimpussa. Kesällä piti ihan poliisilla ja jos se ei tehoa, niin muilla keinoilla uhkaamalla saada mies kimpusta. Uskoi sitten lopulta.

Erästä innokasta intialaista (tai jostakin lähivaltioista) piti taas 100 metriä kestää kun puhelinnumeroa koitti saada ja kehui kauniiksi. Ei meinannut millään uskoa, että ei kiinnosta.

Sitten tuli vielä humalainen mies samana päivänä vastaan ja yritti päästä jutuille.

Se että panostan ulkonäkööni, ei tarkoita sitä, että olisin kaikkien kanssa halukas lähtemään treffeille.

Vierailija
11/11 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää haasteista. Jos laitat sormuksen, ne innostuvat entisestään.