Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavastasi tehdään elämänkerta. Miten sinut siinä kuvattaisiin?

Vierailija
10.04.2024 |

Miten vaikutit heidän elämäänsä? Ja ylipäätään oletko vaikuttanut kenenkään elämään niin paljon, että sinut mainittaisiin? (Tullut katsottua paljon henkilödokkareita niin tuli tällainen mieleen)

Itse en ole ollut missään suuressa osassa kenenkään elämässä, joten maininnat jäisivät saamatta. Jos nyt kumminkin maininnan saisin niin kuvailu olisi todennäköisesti "outolintu"-tasoa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa kysymys on nyt ajankohtainen. Tuttavani kuoli vähän aikaa sitten, ja kuulin että hänen vaimonsa aikoo kirjoittaa hänestä jonkinlaisen paljastuskirjan Panu Rajalan tyyliin. Enkä tiedä yhtään, tietääkö tämä vaimo minusta kaiken vai eikö tiedä mitään. Kumpikin vaihtoehto on aivan mahdollinen. En tullut koskaan kysyneeksi, ovatko puhuneet minusta, ja nyt se on myöhäistä. Kiva nyt sitten odotella, mitä sieltä tulee.

Ja sitten sä heräsit :)

Juuri sitä olen koko ajan toivonut, että heräisin! Mieluiten niin, että unta olisi tuttavani kuolemakin, eikä ainoastaan se että hänet häpäistään julkisesti.

Jos joku päättää kirjoittaa kirjan siihen menee aikaa. Jopa vuosia, jos sen tahtoo editoida ja sisältö on hallittua.  Saako kirjasta ylipäätään kiinnostavaa on toinen juttu. Omakustanteena sen saa varmasti "julkaistua", mutta jos kustannuksiaan haluaa kattaa myymällä kirjat harva suostuu kirjaa ostamaan. Omakustanteet ovat joskus kömpelöitä röpellyksiä, joita ei jaksa alun ekan sivun jälkeen kahlata enempää.

Sinuna olisin huoletta lesken uhoamisista huolimatta. Hän elää nyt sitä surun vaihetta, jossa etsii syyllisiä puolisonsa kuolemaan. Paljastuskirja on tehokas keino. 

Tietysti, jos haluat korostaa salaperäistä elämääsi ja kailottaa joka suuntaan olevasi huolissasi paljastuksista on asia tietysti eri. 

Vierailija
22/23 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan ahkerasti ja otan osaa kirjoituskursseille. Satunnaisetkin kohtaamiset elämässä saattavat olla yhden kappaleen arvoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa kysymys on nyt ajankohtainen. Tuttavani kuoli vähän aikaa sitten, ja kuulin että hänen vaimonsa aikoo kirjoittaa hänestä jonkinlaisen paljastuskirjan Panu Rajalan tyyliin. Enkä tiedä yhtään, tietääkö tämä vaimo minusta kaiken vai eikö tiedä mitään. Kumpikin vaihtoehto on aivan mahdollinen. En tullut koskaan kysyneeksi, ovatko puhuneet minusta, ja nyt se on myöhäistä. Kiva nyt sitten odotella, mitä sieltä tulee.

Ja sitten sä heräsit :)

Juuri sitä olen koko ajan toivonut, että heräisin! Mieluiten niin, että unta olisi tuttavani kuolemakin, eikä ainoastaan se että hänet häpäistään julkisesti.

Jos joku julkaisee kirjan, missä yksityisyyden suojaa loukataan, niin siitä voi nostaa syytteen ja saada korvauksia. Myös kirja vedetään markkinoilta. Jopa romaanista on joutunut maksamaan korvauksia, vaikka se oli fiktiivinen, jos henkilöt ovat liian hyvin tunnistettavia. 

Ei siitä siis tarvitse huolestua, että omia tietoja leviteltäisiin kunnianloukkaustarkoituksessa tai muuten yksityisiä tietoja paljastellen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän