Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavastasi tehdään elämänkerta. Miten sinut siinä kuvattaisiin?

Vierailija
10.04.2024 |

Miten vaikutit heidän elämäänsä? Ja ylipäätään oletko vaikuttanut kenenkään elämään niin paljon, että sinut mainittaisiin? (Tullut katsottua paljon henkilödokkareita niin tuli tällainen mieleen)

Itse en ole ollut missään suuressa osassa kenenkään elämässä, joten maininnat jäisivät saamatta. Jos nyt kumminkin maininnan saisin niin kuvailu olisi todennäköisesti "outolintu"-tasoa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ei mitenkään. Ehkä jossain sivulauseessa pieni maininta että olin paikalla.

Vierailija
2/23 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan ystävän puolisona mainittaisiin, tuskin sellaisenakaan. Mulla ei ole omia kavereita ollenkaan, kaikki on miehen kautta joiden kanssa olen tekemisissä pariskuntana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on elämäkerta, ei elämänkerta

Vierailija
4/23 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihmisistä on paljon väärinkäsityksiä ja ymmärrystä. Siinä varmaan voi tulla monistakin yhtä ja toista kuvausta. Autismissa tai ihan vain tietämättömyydessä, joku voi luulla vaikka ja mitä. Vaikka joku yrittäisi olla miten kiltti.

Vierailija
5/23 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frendit läpikäynyt muija. Irtoo helposti kun on pikku maistissa. Ihan hyvä paneen.

Vierailija
6/23 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin tultavilla mitään vaikutusta mihinkään on.

Vierailija
7/23 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava tuskin mainitsisi mutta ehkä joku tosi läheinen ystävä tai sisarus vaikka?

Vierailija
8/23 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

puppelis

Vierailija
9/23 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kirjoitettaisiin: viisas, pikkumainen, empaattinen, ailahtelevainen, pessimistinen, riippumaton, nautiskelija, ystävällinen. Siis tuo setti pitäisi tunkea jonkinlaisiin virkkeisiin kirjoittajan näkökulmasta. Olisi mielenkiintoista nähdä

Vierailija
10/23 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mitenkään, jos vain tuttava olisin. 

Vierailija
11/23 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavien elämäkerroissa minua tuskin mainittaisiin, ystävien ehkä. Mutta harvemmin kai niissä ei tunnettuja henkilöitä mainitaan? En koe vaikuttaneeni kenenkään elämään suuresti.

Vierailija
12/23 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn kuvittelemaan useita lähes päinvastaisia kuvauksia eri ihmisten näkökulmista. Riippuisi siis täysin siitä henkilöstä. 

Vierailija
13/23 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyn kuvittelemaan useita lähes päinvastaisia kuvauksia eri ihmisten näkökulmista. Riippuisi siis täysin siitä henkilöstä. 

Kirjoita jokin niistä

Vierailija
14/23 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meillä kävi yksi puolituttu tekemässä pikkuremppaa ja korjaamassa vaatteita. Hän myös toimi kuljettajanamme ja piti huolta talosta ja puutarhasta, kun me olimme lomilla. Sitten hän vain lakkasi vastaamasta puhelimeen, ja me olemme joutuneet maksamaan näistä tehtävistä kaikenlaisille palveluntuottajille."

Vierailija
15/23 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan ei yritä keksiä mitä hänestä kirjoitettaisiin? Täähän on kuvitteellinen tilanne, jossa sinusta kirjoitettaisiin toisen ihmisen silmin

Vierailija
16/23 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Miksi joku tuttava manittaisiin elämäkerrassa? 

Vierailija
17/23 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa kysymys on nyt ajankohtainen. Tuttavani kuoli vähän aikaa sitten, ja kuulin että hänen vaimonsa aikoo kirjoittaa hänestä jonkinlaisen paljastuskirjan Panu Rajalan tyyliin. Enkä tiedä yhtään, tietääkö tämä vaimo minusta kaiken vai eikö tiedä mitään. Kumpikin vaihtoehto on aivan mahdollinen. En tullut koskaan kysyneeksi, ovatko puhuneet minusta, ja nyt se on myöhäistä. Kiva nyt sitten odotella, mitä sieltä tulee.

Ja sitten sä heräsit :)

Vierailija
18/23 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa kysymys on nyt ajankohtainen. Tuttavani kuoli vähän aikaa sitten, ja kuulin että hänen vaimonsa aikoo kirjoittaa hänestä jonkinlaisen paljastuskirjan Panu Rajalan tyyliin. Enkä tiedä yhtään, tietääkö tämä vaimo minusta kaiken vai eikö tiedä mitään. Kumpikin vaihtoehto on aivan mahdollinen. En tullut koskaan kysyneeksi, ovatko puhuneet minusta, ja nyt se on myöhäistä. Kiva nyt sitten odotella, mitä sieltä tulee.

Ja sitten sä heräsit :)

Juuri sitä olen koko ajan toivonut, että heräisin! Mieluiten niin, että unta olisi tuttavani kuolemakin, eikä ainoastaan se että hänet häpäistään julkisesti.

Vierailija
19/23 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

X oli peili, joka heijasti sitä mitä olen.

Vierailija
20/23 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kuvattaisiin narsistina. Tämä tyyppi on kirjoittanutkin tuttavistaan ja kaikki ovat kamalia häntä itseään lukuunottamatta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi