Aika usein törmään siihen, että naiset katsovat minua ns. nenänvartta pitkin. En viitsi yleensä meikata ja vaatteet on lähinnä farkut + coll
en osaa ystävystyä/olla ystävä toisten naisten kanssa. Ei mulla ole miehiäkään ystävinä, mutta enemmän juteltavaa keksin heidän kuin naisten kanssa.
Olen lapseton ja aika isolla osalla ikäisistäni on lapsia tai vähintään haluavat/olisivat halunneet lapsia. Usein keskustelu pyörii tässä aiheessa, eikä mulla ole siihen mitään sanottavaa. Monilla naisilla, ei missään nimessä kaikilla, on ikävä tapa puhua pahaa ihmisistä, jotka eivät ole paikalla ja itse en tätä harrasta, enkä myöskään halua kuunnella, joten siksikin jään ulos jutuista. Mainitsemisen arvoista uraakaan mulla ei ole, joten siitäkään ei ole oikein puhuttavaa.
Aika usein törmään siihen, että naiset katsovat minua ns. nenänvartta pitkin. En viitsi yleensä meikata ja vaatteet on lähinnä farkut + college tai joku perusmekko. Ja sitten, jos meikkaan ja näen vaivaa, katsotaan ihan yhtä kieroon. Ehkä siksi, että minusta tulee vähälläkin meikillä tosi laitetun näköinen, eli jos panostan edes minimin, olen monesti ylitälläytyneen näköinen, mikä ehkä muita naisia ärsyttää.
Kommentit (34)
Minä näytän jonkinlaiselta hampuusilta, tai jos pitää joku esimerkki julkisuuden hahmoosta sanoa niin Vera Stanhope ilman lierilätsähattua voisi kuvata itseäni parhaiten tai Greengrass sarjasta Sydämen asialla. Olen siis jo keski-ikäinen ja ylipainpinen, enkä saa itsestäni siistin näköistä vaikka yrittäisin. Olen tämmöinen kuin olen.
Nuorena ajattelin vähän samanlailla kuin ap, mutta olen havainnut että tollanen naisten halveeraaminen on typerää, olen itse nainen. Se että en viihdy kaikenlaisten ihmisten kanssa, on normaalia, ei sukupuolikysymys. Kyllä naiset on paljon parempia ja mukavampia ihmisiä, kun niihin tutustuu, olivat kuinka huoliteltuja ja missimäisiä tahansa, naisista löytyy ilkeitä tai röyhkeitä ihmisiä paljon vähemmän kuin miehistä. Elämä on opettanut ettei miehiin kannata koskaan luottaa, eikä odottaa niiltä epäitsekästä käytöstä tai apua. Naiset taas ovat yleensä aina valmiita, auttamaan toista ihmistä ja olemaan tukena.
En muista enää mikä pointtini oli, mutta onneksi tässä iässä ja sairaseläkeläisenä ei ole enää mikään pakko olla ihmisten seurassa, eikä varsinkaan semmoisten joita ei siedä. Elämässäni on enää hyvin vähän ihmisiä, ja ne on jokainen minulle tärkeä tai rakas. Perhettä suuriosa.
Tuo on nyt kyllä ihan sinun omassa päässäsi. Itse olen ns. poikatyttö. Meikkaan välillä ja välillä olen meikkaamatta. Tulen parhaiten miesten kanssa toimeen. Silti ei en koe, että kukaan nainen katsoo minua pitkin nenäänsä.
"Olen lapseton ja aika isolla osalla ikäisistäni on lapsia tai vähintään haluavat/olisivat halunneet lapsia. Usein keskustelu pyörii tässä aiheessa, eikä mulla ole siihen mitään sanottavaa."
No ei kyllä tasan pyöri. Minkä helvetin friikkien seurassa sä oikein luuhaat jos jopa tahattomasti ja lopullisesti lapsettomat haluaa puhua sun kanssa lisääntymisasioista? Keksi edes vähän parempia provoja.
Mua ei ainakaan kiinnosta toisten pukeutumiset.En tuijottele ihmisiä enkä mieti katteleeko ne mua. Mahtaneeko ketään oikeesti kiinnostaa.
Päivän "olen uniikki ja ihmellinen enkä yhtään kuin muut naiset koska (tähän joku maailman tavallisin ja banaalein asia)".
Olet vainoharhainen. Ketään ei kiinnosta.
Harva meistä suomalaisista naisista kai mitään kovin laitettuja pakkelinaamoja on.
Ei ainakaan minun paikkakunnalla. Ihan pukeutuu useimmat kuten miehetkin, anorakkeja, huppareita, lököhousuja, farkkuja, reisitaskuhousuja, mitä näitä nyt onkaan.
Ehkä isommissa kaupungeissa näkee korkkareilla kopistelevia leidejä enemmän, sellaisia kuin Emmerdalen Bernice. 😊 Sen tyylisetkin naiset paljastuu usein ihan hauskoiksi persooniksi, eivätkä ne muita naisia hauku.
Nuorena kuvittelin että missiltä näyttävät naiset on aina ilkeitä ja leuhkoja, mutta mielipide muuttui kun sellaisten kanssa on erilaisissa paikoissa ollut tekemisissä. Herttaöisia ja mukavia on ne missin näköiset nuoret naiset olleet, joita oon tavannut.
Ja nykyään kun olen parikymppisen tyttären äiti, oon alkanut vasta nähdä, kuinka ihania ihmisiä ton ikäisistä naisista löytyy. Nuorena tosiaan pelkäsin vähän muita nuoria naisia.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla pään sisällä. Ketään ei kiinnosta muiden meikit.
Voi kuin se olisikin näin! Jatkuvasti saa kuulla kuinka on liian vähän tai liikaa meikkiä. Ja kuinka tietyn koulutuksen omaavat meikkaavat niin, ja toisen koulutuksen omaavat näin.
Heräsi vaan ketjusta ajatus, että kun kerran tiedetään että Suomi on kaikenmoisen kiusaamisen kärkimaita, niin miksi kaikki teilaa ap:n kertoman?
Onko sitä kiusaamista vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Heräsi vaan ketjusta ajatus, että kun kerran tiedetään että Suomi on kaikenmoisen kiusaamisen kärkimaita, niin miksi kaikki teilaa ap:n kertoman?
Onko sitä kiusaamista vai ei?
Koska aloitus on keksimällä keksitty. Suomessa ylipäätään meikataan todella vähän, ja tasan ketään oikeasti aikuista naista ei kiinnosta muiden meikit. Ap kuulostaa teini-ikäiseltä, mutta samalla kuitenkin väittää että kaikki naiset ympärillä on vauvantekoiässä, mikä viittais siihen että ikää pitäisi olla vähintään 30. Ei uskottavaa miltään osin. 0/5.
Mukavat naiset ovat mukavia ja kettumaiset kettumaisia ihan tyylistä riippumatta. Kaikkea meistä naisista löytyy. Löytyy myös mitä ihmeellisempiä kiinnostuksenkohteita lapsista lohenpyynttin.
Pitää vaan löytää ne oikeat tyypit joiden kanssa viihtyy, eikä se välttämättä ole helppoa. Mutta vain tyhmät katsovat nenäänsä pitkin jotakuta toista oli kyse sitten koulutuksesta tai habituksesta ja niille voi vain kohauttaa olkapäätään ja olla välittämättä. Joskus myös oma käsitys itsestä vaikuttaa omiin tuntemuksiin jotka saattavat olla vääriä.
Minua taas tuntuu miehet katsovan jotenkin oudosti. Tai sitten eivät edes huomaa. Yleensä liikun hupparissa tai työkamppeissa, mitkä on huomiovaatteet. En meikkaa ja tukka on ponnarilla. No, ei ne miehet tajua, että niiden työkamojen alla on kutakuinkin täydellinen kroppa, hoikka mutta muodokas. Mun mies tykkää minusta näin ja hän toki tietää mitä siellä vaatteiden alla on. Hän on vähän samanlainen, todella komea, mutta välillä kulkee niin resuisena. No, rumat ne vaatteilla koreilee. Kesällä tosin sitten jaksaa vähän panostaa ja käyttää mekkoa, toppeja jne.
Joko olet tarkastanut, että onko kivekset laskeutuneet? Et vastannut viimeksi.