Jatkuvasti ihastuminen.
Olen 25vuotias nainen ja ihastun helposti ja jatkuvasti. Tiedän että se on vain tunne, jota pystyy hallita ja olla ruokkimatta.
olen ollut herkkä ihastumaan niin kauan kuin muistan ja tämä on tosi raastavaa henkisesti. olen ollut suhteessa nyt reilu 6vuotta ja tämänkin suhteen aikana olen ihastunut lukuisia kertoja, mutta en ikinä ilmaise näitä tunteita vastapuolelle vaan odotan niiden laantumista. Ihastumiset sekoittavat pääni sillä ihastun heti palavasti ja ajattelen vain tätä ihmistä ja odotan häneltä viestejä ynms.
olen taas ihastunut ja olen ihan sekaisin, mutta tälllä kertaa tämä toinen osapuoli ilmaisi tunteita minua kohtaan. Tuntuu että halaisin heti muuttaa hänen luokse ja alkaa rakentaa elämää hänen kanssa ja vastata näihin tunteisiin, mutta tiedän ettei se kannata vaan rakastan nykyistä miestäni ja haluan olla hänen kanssaan oikeasti. Aina aikaisemmat ihastukseni ovat tulleet nopeasti ja kestävät viikoista muutamiin kuukausiin ja jälkeenpäin nauran, että miksi tunsin niin kun rakastan nykyistä omaa miestäni.. mitä mä voin tehdä tälle? Oonko ihan sekopää ja tarvin jotain mt-apua? Vai onko tämä muka normaalia
Aivot kehittyy vielä tuossa iässä.