Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä kerron nyt yhden asian traumoista, tää on hyvä kanssa tiedostaa niin ei tarvitse ihmetellä omaa käyttäytymistään

Vierailija
10.04.2024 |

Jokaisella ihmisellä on omat traumansa, jokaisella ihmisellä on takanaan joku voima mikä ohjaa häntä ihan kaikessa mitä hän tekee. 

Sä voit ajatella niin, että sä olet kova jätkä tai mimmi, kukaan ei ohjaa sua ja sä oot kaikista paras ja tiedät kaiken, mut se ei mee niin. Sä ajattelet just sen takia niin, koska sä et ymmärrä isommassa kuvassa asioita. Sä et edes tunne itseäsi oikeasti, sä kuvittelet tuntevasi. 

80% ihmisistä elää ihan täysin näiden traumojensa ja takana olevien voimien ohjaamina. 20% on ymmärtänyt nämä asiat ja muodostanut oman todellisuutensa. 

80% elää valheessa, koska ne ei ymmärrä itsekään itseään. Tämä on myös syy yhteiskunnan huonolle tilalle. Ihmiset ketkä eivät ymmärrä edes itseään, kasvattaa ihmisiä ketkä eivät ymmärrä itseään. 

Sä et välttämättä edes tiedosta omia traumojasi. Ne tulee esille jossain vaiheessa sun elämää. Se tapahtuu kaikille. 

Ja vaikka sä tiedostat traumasi, sekään ei tarkoita, että sä olet kohdannut ne. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Vierailija
2/5 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tää tarkoittaa? Oon itse ollut koulukiusattu ja koen että se vaikuttanut elämäni suuntaan. Olen työkyvyttömytseläkkeellä. 

Vierailija
4/5 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sanottu, siitähän on kysymys nimenomaan

Vierailija
5/5 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän kuinka traumoista ja niiden kahleista pääsee irti.

Hyväksymällä täydellisesti kaikki se mitä on tapahtunut .Ei pidä sitä enää pahana asiana.

Se ei ollut sitä mitä halusin, mutta näin tapahtui ja se siitä.

Siirtyy elämään nykyhetkessä.Jättää menneisyytensä taakseen, minne se kuuluukin.

Siinä lähtee suuri painolasti harteiltaan, kun ei raahaa enää karua menneisyyttään mukana .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän