Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miestä ei kiinnosta jos sanon olevani uupunut

Vierailija
10.04.2024 |

Puolitoista vuotta huonoja lyhyitä ja katkonaisia unia, aamulla herään rättiväsyneenä, kahvi ei auta. 

Lapsen kanssa ei jaksaisi enää leikkiä ja hoitaa. 

Harmittaa, että aina väsyttää, ja arki on yhtä selviytymistä, vaikka se voisi olla mukavaa, ja jäisi enemmän hyviä muistoja, jos edes joskus saisi nukkua yhdet kunnon yöunet.

Jos otan asian puheeksi, ei välttämättä tule mitään vastausta, ei yhtään mitään. 

Tai sitten epäillään rauta-arvoja, kyllä tässä tilantessa ei tarvi syitä lähteä etsimään.

Muuten hyvä mies!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä helv! Jätä se viikonlopuksi lapsen kanssa keskenään. Menet kylpylähotelliin itse.

Kyllä se maanantaina tajuaa.

Vierailija
2/4 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaako miehesi lasta ollenkaan? Sovitte vaikka että vuoropäivinä toinen hoitaa yöllä. Jotta miehesi ymmärtää tilanteen, hänen pitää hoitaa lasta 24/7 ja esittää sitten arviot rauta-arvoistasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainahan naiset kitisevät jatkuvasti jostain. Olennaisen vikinän erottaminen joutavasta ei ole aina niin helppoa.

Näytä minulle nainen joka ei valita, niin näytän sinulle nukkuvan, tajuttoman tai kuolleen.

Vierailija
4/4 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaa se siis päivällä,  jos käyn jossain esim salilla, ja muuten auttaa. 

Mutta nuo yöunet olisi niin tärkeitä välillä.  Alkaa sellanen aivosumu olla jokapäiväinen, vaikka nukkuuhan vauva nyt paremmin kuin vaikka alussa 

Olen yhden yön saanut nukkua, lapsen olemassa olo aikana:) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän